خانواده ای محروم در انتظار “مهربانی”

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و خداقوت

چندی قبل درخواستی از طرف یکی از دوستان به دستمان رسید که حسب فوریت و اهمیت، در نوبت فراخوان قرار گرفت. از طرفی با توجه به اینکه مورد معرفی شده ساکن یکی از شهرستان های استان کرمانشاه بود، با کمک یکی از دوستان بسیار خوبمان که اصالتا اهل آن شهرستان بودند موفق شدیم تا صحت این مورد را بررسی کرده و پس از اطمینان از شدت مشکلات و فقر شدید این خانواده، این درخواست را به اطلاع دوستان می رسانیم.

عنایت بفرمایید با توجه به مشکلات وسیع این خانواده و ناتوانی ما در تصویر کشیدن مصائب آنها، ترجیح می دهیم نامه سرپرست این خانواده که توسط دختر خانم ایشان تنظیم و به دست ما رسیده است را منتشر می کنیم.

“عزیزان خیریه همت

سلام‌علکیم؛

احتراماً به استحضار می‌رساند، اینجانب م.ح/ گ 75 سال سن دارم.

سالها است که بیمار می‌باشم و بدین لحاظ از نظر جسمی بسیار ضعیف و ناتوان گردیده‌ام.

یک پسر بیمار دارای ناراحتی اعصاب و دو دختر دم بخت دارم که دختر بزرگم متأسفانه به دلیل مشکلات مالی نتوانست در دانشگاه ادامه تحصیل بدهد و مجبور به انصراف شد و دختر دیگرم هم به‌تازگی دانشگاه قبول شده که به زحمت توانسته‌ام هزینه ثبت نام  وی را تهیه کنم.

هم‌اکنون با وجود داشتن 7 سال سابقه بیمه تأمین اجتماعی و به حدنصاب نرسیدن این زمان (10 سال) برای گرفتن حقوق بازنشستگی و نیز به دلیل سن بالا و بیکاری به شدت در مضیقه هستم.

با توجه به شرایط سخت زندگی و مشکلات عدیده‌ای که دارم با وجود  نوشتن چندین بار  نامه به برخی مقامات متأسفانه هیچ‌گونه جوابی نگرفته‌ام.

این بار امیدوارم شما صدای من پیرمردکه طی سالیان متمادی با عرق جبین توانسته‌ام آبروی خانواده‌ام را حفظ کنم و نانی در طبق اخلاص در پایین‌ترین سطح معیشتی برای خانواده‌ام بیاورم بشنوید.

اکنون به خاطر سن بالا کسی به من کار نمی‌دهد و بدون هیچ‌گونه سرمایه و درآمدی در خانه به سر می‌برم البته ماهانه صد هزار تومان از کمیته امداد می‌گیریم که مبلغ ناچیزی است و جوابگوی نیازهای خانواده‌ام نیست.

پیشاپیش از بذل توجه جنابعالی کمال سپاسگزارم.”

آدرس: استان کرمانشاه – شهرستان کنگاور – محله خ… – کوچه شهید عباس .خ. پلاک …

*تذکر مهم*

1-“همت” آمادگی دارد تا آدرس دقیق و تلفن تماس این خانواده را برای کسانی که توان پیگیری و اهدای مستقیم کمک به این خانواده ساکن شهرستان کنگاور را دارند ارسال نماید.

2-در صورت موافقت دوستان قصد داریم تا بخشی از متمم حق بیمه سرپرست این خانوار را برای تکمیل شدن سابقه ده ساله بیمه تامین اجتماعی هدیه کنیم تا این خانواده شامل دریافت مستمری از تامین اجتماعی گردند.

با تشکر

یاعلی

+++

لینک ها:

رجا

مهر

فارس

شفاف

جهان

تعامل

تبیان

ندای انقلاب

فردا

آتی

 

*تذکر مهم*
درصورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز، صرف موارد خیر بعدی خواهد شد
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *