پدر و پسر این خانواده هر 2 زمین گیرند! + تکمیلی

بسم الله الرحمن الرحیم

امام صادق (علیه السلام):

هر مؤمنى نزد برادر مؤمنش براى حاجتى رود، آن رحمتى است از جانب خدا که بسوى او روانه شده ، پس اگر حاجتش را بر آورد، آن رحمت را پذیرفته و اگر رد کند در حالتى که توانائى بر بر آوردن حاجتش ‍ داشته ، رحمت خدا را از خود رد کرده است

باسلام و تحیات  به پیشگاه دوستان بزرگوار

خواندن این چند خط شاید زمان زیادی نخواهد اما حل مشکلات عزیزی که در این فراخوان به آن اشاره می شود، دغدغه و همت بالایی می خواهد.

آقای غلامعلی. ج جوانی است که چندترمی را در رشته مدیریت دولتی تحصیل کرده و در همان زمان دانشجوی نمونه دانشگاه هم بوده است.

اما پس از مدتی دچار عارضه کلیوی شده و در مدت کوتاهی هر 2 کلیه خود را از دست می دهد(سال1368). مدتها تحت درمان دیالیز قرار داشته تا اینکه مادر ایشان یکی از کلیه های خود را به فرزندش اهدا می کند(5 شهریور 1370).

این جوان برومند پس از اخذ مدرک تحصیلی بدلیل فقر شدید خانواده و با وجود ناراحتی های فراوان جسمی ناشی از درد کلیه و درمان مستمر دارویی و علیرغم تلاش فراوان و پیگیری‌های دوستان و بدلیل نداشتن سرمایه و پشتوانه‌ مالی از یافتن شغل مناسب مأیوس شده و به‌صورت روزمزد و بدون بیمه چند صباحی را در یک شرکت خدماتی به کار مشغول می‌شود.

امتحان الهی برای این خانواده ادامه پیدا می کند تا آنجا که این جوان حدود سه ‌سال پیش در پی 3 سکته پیاپی مغزی و متعاقباً فلج شدن نیمی از بدنش می شود(11دی1387).

این روزها تفاوتی بین پدر خانواده که از کارافتاده شده و حتی قادر به راه افتادن هم نیست با فرزند حدود چهل ساله اش وجود ندارد؛ هردو دردمند و چشم انتظار حمایتند و متاسفانه دیگر اعضای خانواده و بستگان هم توانایی کمک مادی و معنوی به این خانواده را ندارند.

همت کنین تا بتوانیم برای تأمین هزینه‌های درمان، فیزیوتراپی و نیز هزینه‌های جاری زندگی این خانواده گام موثری برداریم.

برای این مورد خاص، سقفی برای کمکها تعیین نمی شود و ان شاءالله با همت دوستان جمع آوری کمکها به این خانواده بزرگوار تا روز پنج شنبه31 فروردین1391 ادامه خواهد داشت.

با لطف خدا انجام شد

+++لینک این مطلب:

فردا

جهان

عصرایران

شفاف

الف

ندای انقلاب

روز نو

جام نیوز


*تذکر مهم*
درصورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز، صرف موارد خیر بعدی خواهد شد

یاعلی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *