پیام فوری؛ همت کنید برای کمک هزینه جراحی یک مادر+تکمیلی

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و خداقوت

به استحضار  دوستان محترم می رساند شب گذشته از طریق یکی از رابطین محترم همت در جریان موردی فوری قرار گرفتیم که به استحضار می رسد:

مادری به همراه دخترش در منزلی دریکی از محلات قدیمی تهران زندگی می کند. همسر ایشان چند سال قبل در اثر بیماری فوت می کند. هزینه های گذران زندگی این خانواده نیز از طریق کمکهای خیرین محلی تامین می شود.

این مادر از چندی قبل مبتلا به سرطان روده می شود که به همین دلیل 9 ماه قبل تحت عمل جراحی قرار می گیرد و غده سرطانی از بدن ایشان خارج می شود.

در پی  جراحی دوم، روده بزرگ این مادر به اصطلاح پزشکی باز می ماند و 7 سانتی متر از روده برداشته شده و کیسه ای جایگزین می شود که همین امر مشکلات فراوانی در امور شخصی و زندگی روزمره ایشان ایجاد می کند.

پزشک متخصص معالج ایشان بعد از دوره 9 ماهه اعلام می کند که باید به سرعت روده بزرگ مورد جراحی قرار گرفته و کیسه برداشته شود تا روده به حالت عادی بازگردد تا تخلیه درست انجام شود.

این عمل جراحی که باید با دستگاهی خاص صورت گیرد ، ظاهرا تنها در بیمارستان بهمن تهران قابل انجام است. هزینه عمل جراحی مذکور از سوی بیمارستان 14 میلیون تومان برآورد و اعلام می شود.

با پیگیری خیرین و رایزنی با پزشک متخصص و مسئولان بیمارستان توافق می شود که بیمارستان حداکثر 7 میلیون تومان بابت این جراحی از این خانواده دریافت کند.

از این هفت میلیون تومان تاکنون 4 میلیون تومان توسط خیرین دیگر تامین شده و هنوز 3 میلیون تومان دیگر برای این جراحی مورد نیاز است.

باتوجه به اینکه موعد این جراحی امروز بوده است، مبلغ 3 میلیون تومان از محل دیگری به صورت قرضی تامین می شود تا ان شاءالله با همت دوستان جمع آوری و اهدا گردد.

لازم به تذکر است که همسر مرحوم این مادر و همچنین خود ایشان از سادات هستند.

+++

 

یاعلی

*تذکر مهم*
درصورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز، صرف موارد خیر بعدی خواهد شد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *