گزارش عملکرد-87

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

بازم سلام و عرض ادب

روز پنج شنبه یکی از دوستان برای موردی اضطراری درخواست کمک 200 هزار تومانی از خیریه همت داشت.ایشان بعد از انجام کار گزارشی را ارسال کرده اند که عینا جهت استحضار اعضای محترم منتشر می شود:

” سلام
داداش بنده پنجشنبه با خانم . پ رفتیم داروخانه 13 آبان؛ پسر خانم. پ که 17 سالش هست اما به اندازه 9 سال بیشتر رشد نکرده یه قرصی این بنده خدا می خوره که هر بسته اش 16 روزه تمومه و قیمت هر بسته 60هزار تومن ما دوتا بسته خریدیم.

این بنده خدا باید کورتون هم مصرف کنه اما الان بعد از 6سال مصرف، پوکی استخوان هم گرفته. دکتر کپسول پدازونا تجویز کرده که هر عدد از قرصش 1650تومنه؛ تو داروخونه 13آبان 18 عدد بیشتر نبود.

من رفتم هلال احمر، تک نسخه ای، شفایابخلاصه هیچ جایی موجود نبود و این بنده خدا باید 3بسته یعنی 210 عدد مصرف کنه و تا وقتی زنده است باید از این بخوره.

خب با این تفاسیر ما همون 18 عدد رو خریدیم که شد 30 تومن حالا این بنده خدا بیمه هم نیست.

یه بنده خدایی اسمشون رو تو لیست بیمه کارخونه اش رد میکرده که حالا مرده.

و یک سالی هست که بیمه نیستن چون پول نداشتن حق بیمه بدن من گفتم این بابا بره دنبال کار بیمه، خدا بزرگه ایشالا بتونیم حق بیمه اش رو جور کنیم.

من پرونده این بچه رو هم دیدم؛ مشکلش اینه که تو روده هاش تاول میزنه زخم میشه و درمان هم نداره که بخوان عملش کنن باید با همین قرص نگهش دارن.

من 50 تومن باقیمتنده رو هم گذاشتم تو نسخه اش گویا خیلی مشکل مالی هم دارن

بنده خدا اس ام اس زده که: تورو خدا مارو فراموش نکنید…..

قراره دوباره برن دکتر، ایشالا که نیاز به آمپول نباشه چون خیلی گرون و نایابه….

التماس دعا ”

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *