گزارش عملکرد/73-76

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام و خداقوت

همگی آغازین هفته خوبی داشته باشید

هفته گذشته چند مورد در دستور کار خیریه قرار گرفت که حسب فوریت و اهمیت آنها از محل منابع عمومی خیریه انجام شد که گزارش آن به استحضار اعضای محترم می رسد:

73– خانمی 26 ساله بدلیل ابتلا به یک بیماری مدتی است برای ادامه حیات تحت معالجه پزشکان قرار دارد. هزینه های درمانی این خانم بشدت سرسام آور است که یکی از اقلام اصلی آن مصرف آمپولی خاص است که هزینه مصرف آن در ماه 11 میلیون ریال اعلام می شود. مصرف این آمپول باید 9 ماه مداوم انجام شود. علی الظاهر هزینه تهیه این آمپول در سه ماه گذشته به سختی تامین شده اما برای ماه جاری به شدت در مضیقه بودند. با توجه به اینکه شغل همسر ایشان رانندگی در یک شرکت با حقوق ماهیانه سیصد هزار تومان است، هزینه تامین این آمپولها در ماه جاری یعنی یک میلیون و صد هزار تومان از سوی خیریه تقبل و هدیه گردید.

74–  مطلع شدیم خانواده ای 5 نفره در جنوب تهران زندگی می کنند که پدر خانواده چند سالی است به علت بیماری از کار افتاده است و منبع درآمدی ندارد. این خانواده یک  پسر 22 ساله دارد که وی هم بیماری اعصاب دارد و هر از چندگاهی دربیمارستان بستری می شود و دائما در حال درمان است و امکان کار کردن برای او نیز وجود ندارد. دختر بزرگ این خانواده نیز در خانه و بیکار است و هنوز ازدواج نکرده است و دختر کوچک نیز محصل می باشد مادر خانواده نیز که خانمی متدین است برای اینکه گذران زندگی کند در خانه های مردم کارهای نظافت را انجام می داد که قبل از عید دیسک کمرش به شدت وی را زمین گیر می کند به گونه ای که تقریبا به حالت فلج درامده است وبه توصیه پزشکان  الان چند روزی است که در بیمارستان سینا بستری شده است تا تحت عمل جراحی قراربگیرد. قرار بود ما کمک هزینه جراحی این خانم را تقبل کنیم اما خداروشکر از کانال دیگری این کار انجام شد به همین دلیل با توجه به این که این خانم باید حداقل چندماهی را استراحت کنند، مبلغ 400 هزار تومان کمک فوری به این خانواده برای رتق و فتق امور ضروری اهدا شد.

75– مورد دیگر موضوع ‫تصادف شدید یک جوان 35 ساله‬ بود که ‫چندبار تحت عمل جراحی قرار می گیرد که با پیگیری چند نفر از دوستان اکثر هزینه های ایشان تقبل شد اما ‫برای تامین لوازم فیزیوتراپی و داروها ، خیریه همت به میزان 300 هزار تومان مساعدت نمود.

76– این مورد مربوط به خانمی از محله دولت آباد تهران است . ایشان مدتی است که از بیماری سرطان رنج میبرد و در عین حال باردار نیز هست این بنده خدا با وجود داشتن همسری معتاد و فرزند کوچکی که حودودا 7 سال دارد ازعهده مخارج برای زایمان خود عاجز مانده است. با پیگیری دوستان ما مبلغ چهارصد هزار تومان برای کمک هزینه زایمان و همچنین مخارج بعدی این مادرو نوزاد نازنینش از طرف خیریه همت اهدا گردید.

جمع ارقام اهدایی: 2 میلیون و دویست هزار تومان
+++

لینک:

عصر ایران

یاعلی
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *