خیریه همت هم داغدار “روح الله” است

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

من مات علی حب آل محمد، مات شهیداً

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی

به استحضار اعضای شریف و بزرگوار خیریه همت می رساند که متاسفانه هفته گذشته در پی حادثه رانندگی در جاده مشهد مقدس برادر عزیز و دوست داشتنی مان مان مرحوم مغفور روح الله محمودیان که از نخبگان جوان و برومند کشور و از فعالان خیریه همت بوده اند را به همه دوستان وبستگان و به خصوص به خانواده محترم و داغدیده، پدرو مادر، همسر و فرزند عزیزش صمیمانه تسلیت می گوییم.

آقا روح الله عزیز که در حال عزیمت به مشهد مقدس به قصد پابوس امام رضا (ع) و عرض ارادت به آستان آن حضرت در سالروز ولادت فرزند عزیز ایشان امام جواد (ع) بود حوالی نیشابور براثر واژگونی اتومبیلش دچار سانحه گردید.

متاسفانه با انتقال به بیمارستان، پس از چند ساعت بر اساس تشخیص پزشکان، مشخص شد ایشان دچار مرگ مغزی گردیده است و داغ غم این دوست عزیز بر دل خانواده و دوستانش نشست.

همچنین لازم به یادآوری است که روح‌الله عزیز با اهدای اعضای خویش 5 نفر را از درد و رنج جسمی نجات بخشید.

مراسم ختم آن بزرگوار و با حضور خانواده گرامی‌ ایشان روز یکشنبه 21 خرداد از ساعت 3 تا 5 بعدازظهر در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌گردد.

از همه دوستان عزیز و بزرگوارم استدعا دارم برای شادی روح الله مهربان و دوست داشتنی همه باهم بخوانید حمد و سوره به همراه صلوات بر محمد و آل محمد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *