فراخوان برای کمک به 2 بیمار نیازمند

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

لطفا صبور باشید و این 2 مطلب را کامل بخوانید:

*کمک به شکوفایی امیدهای جوان 230 کیلویی

مطلع شدیم صدا و سیما گزارشی از وضعیت نگران کننده جوانی را پخش کرده است. با پیگیری یکی از اعضای بزرگوار خیریه همت، موفق شدیم با مادر این جوان صحبت کنیم.

برای آشنایی بیشتر با مشکلات این جوان خواهشمند است  گزارش تفصیلی از وضعیت این جوان را که در تاریخ 30 اردیبهشت 1391 در مجله همشهری سرنخ چاپ شده است، از اینجا دریافت و مطالعه کنید.
با توجه به اقدامات پزشکی انجام شده برای محمد، ظاهرا هزینه های سنگینی بر این خانواده کرمانی که از نعمت پدر هم محرومند تحمیل شده است که ظاهرا در این نوبت بیش از 6 میلیون تومان بوده است.

تصمیم داریم با همت دوستان مبلغ یک و نیم میلیون تومان از هزینه درمانی این بیمار عزیز که شامل هزینه های بیمارستانی ایشان در بیمارستان سینای تهران است را هدیه کنیم.

 

*چشم کم سوی این مادر را روشن کنید

مطلع شدیم : بانویی محترمه و متدینه و بدون سرپرست که از طریق سهم الارث مرحوم پدریشان در یک خانه ی استیجاری و با شرایط کهولت سن زندگی می کنند پس از آنکه قریب 7 سال از عمل یک چشم ایشان می گذرد به عارضه ی چشم دیگر مبتلا شده اند .

ایشان بواسطه وضعیت بسیار ضعیف مالی و شرایط خاصی که دارند حدود 1 سال اخیر را با شرایط جدید سپری نموده اند و لیکن ظرف چند روز گذشته به لحاظ افت بینایی چشم دیگر به پزشک مراجعه کرده اند.

بر اساس نظر پزشک؛ ایشان باید به صورت فوری تحت اقدامات پزشکی و عمل جراحی قرار گیرد و در غیر این صورت احتمال تغییر شرایط به آب سیاه چشم محتمل می باشد.

لازم به ذکر است فرد موردنظر به اتفاق ارحام خودشان دراین منزل زندگی می کنند و ایشان نیزاز لحاظ مالی شرایط مشابهی دارند.

به این منظور درتکاپوی تهیه وام قرض الحسنه برآمدیم اما باتوجه به شرایط معیشتی ایشان به این نتیجه رسیدیم که اخذ وام وپرداخت اقساط وضعیت ایشان را به سختی بیشتری می اندازد.

همت کنین مبلغ مورد نیاز اقدامات پزشکی و عمل جراحی ایشان را تامین کنیم.

مبلغ مورد نیاز: یک میلیون و چهارصد هزار تومان

برای کمک به این خانواده بزرگوار و آبرومند می توانید کمکهای خود را به شماره حساب:008-2396820-010 یا شماره کارت: 7825-4471-9914- 6037 یا IR94 0170 0000 0010 2396 8200 08:شماره شبا نزد بانک ملی به نام مهدی قمصریان واریز کنید.

+++

لینک:

عصر ایران

رویداد

کارگر نیوز

*تذکر مهم*

درصورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز، صرف موارد خیر بعدی خواهد شد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *