فراخوان برای خانواده‌ای که پدرشان سرطان پوست دارد

یا منعم

پیامبر گرامى اسلام صلى ‏الله‏ علیه ‏و ‏آله:

کسى که نیاز برادر دینى خود را بر طرف نماید من در موقع سنجش اعمال او حاضر خواهم شد، اگر موفق بود که هیچ، والا او را شفاعت می کنم.

سلامی چو بوی خوش آشنایی

خدا قوت

این گزارش شرح مختصری است از یک خانواده 5 نفره که 2 پسر و یک دختر دارند و در خانه ­ای 35 متری زندگی می­کنند. این خانه آشپزخانه ندارد برای همین مجبور شده اند کمد دیواری خانه را تبدیل به آشپزخانه کنند که البته این تعمیرات مختصر ساختمانی هم باعث بدهی حدود یک میلیون تومانی آنها شده است.

پدر خانواده در در بازار میوه و تره­ بار کار می­کرده که مبتلا به “سرطان پوست” شده و به دلیل حساسیت پوستی کار خود را از دست می­دهد.
مادر خانواده مجبور به کار می­شود. کار در منازل دیگران موجب درد پا و درد کمر وی می شود به صورتی که دیگر قادر به کار نبوده و در خانه، برخی خدمات مانند سبزی خرد کردن را برای دیگران انجام می­دهد تا مخارج خانه را تامین کند.

هزینه­ های درمانی پدر که از طریق اشعه درمانی و قرص درمان می­شود بالاست به صورتی که هر جلسه اشعه درمانی 24هزار تومان هزینه دارد که دوبار در هرماه است و قرص­ها ماهی 220 هزارتومان هزینه دارد که به علت نداشتن بودجه کافی، مصرف قرص­ها را بر خلاف توصیه و تاکید پزشک، کاهش داده است.(مجموع هزینه های درمانی پدر=ماهیانه268هزارتومان)


لازم به ذکر است که یک پسر خانواده در حال گذراندن دوره سربازی و دختر و پسر دیگر در حال تحصیل دبیرستان هستند که البته ثبت نام دختر خانواده در دبیرستان به دلیل درخواست مدرسه برای پرداخت 150 هزار تومان وجه ثبت نام، همچنان انجام نشده است.

امیدواریم در آستانه میلاد کریم اهل بیت علیه السلام بتوانیم حداقل کمکی به این خانواده محروم و نیازمند داشته باشیم.

*دوستانی که تمایل به مراجعه و کمک مستقیم به این خانواده محروم را دارند می توانند مشخصات خود را به سامانه پیامک خیریه یا نشانی پست الکترونیک خیریه ارسال کنند تا پس از احراز هویت، اطلاعات درخواستی برای آنها ارسال شود.

این بنده خدا از سلسله جلیله سادات هستند.

تذکر مهم:
در صورت عبور کمکهای اهدایی از سقف مورد نیاز، در موارد خیر بعدی صرف خواهد شد.

لینک:

شفاف

کارگر نیوز

البرز نیوز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *