گزارش عملکرد/۱۴۶-۱۴۸

پیامبر اکرم صلى ‏الله‏ علیه ‏و ‏آله فرمود:

بهترین اعمال در پیشگاه الهى سه چیز است:

ایجاد خوشحالى در دل مؤمن، رفع گرسنگى، و زدودن غم و اندوه از چهره او.

سلام و خداقوت

گزارش ۳ مورد اقدامات خیریه همت به استحضار دوستان بزرگوار می رسد:

۱۴۶-برای خرید یک دستگاه یخچال و همچنین کمک هزینه درمانی دخترخانم مبتلا به ناراحتی کبدی و برخی کمکهای فوری به خانواده ای که شرح آنها قبلا منتشر شد، مبلغ یک و نیم میلیون تومان اهدا شد. همچنین یک بسته ارزاق نیز از طرف خیریه همت اهدا گردید.

۱۴۷- خانواده با آبرویی در یکی از نقاط محروم  شهرمقدس مشهد زندگی میکند که آنقدر از طبع بلندی برخوردارند که حاضر نیستند از کسی کمک بگیرند و کسی به آنها کمک کنه ولی واقعا درگیر مشکلات زیادی هستند: یک پدر مریض قلبی حاد که از کار افتاده و در خونه بستری است . یک دختر خانم عقد کرده و یک بچه مدرسه ای که مادر خانواده مجبوراست از صبح زود تا آخر شب به خاطر تامین هزینه ها و به این امید که بتواند جهیزیه ای برای دخترش فراهم کند، در خونه های مردم  نظافت میکند و بعضی روزها هم بیکاره و هیچ کس هم تا الان نفهمیده که به خاطر مشکلات مالیه که تاریخ عروسی دخترش را عقب میاندازه. با توجه به پیگیری تهیه جهیزیه برای این دخترخانم از سوی یکی از افراد خیر مرتبط با همت، مبلغ یک میلیون تومان بعنوان کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا شد.

۱۴۸- مطلع شدیم خانواده ای نیازمند و آبرودار به دلیل بیکاری مرد خانواده، خیلی گرفتار شده و ۲ماه اجاره منزلشان عقب افتاده است و متاسفانه صاحب خانه هم با بی آبرویی اعلام کرده که یا باید کرایه معوق را پرداخت کنند یا تا آخر هفته از منزل بیرون بروند.. هرچند خانم این خانه در منازل دیگران کار نظافت انجام می داده اما مدتی است که بدلیل استفاده از مواد شیمیایی ریه هاشون دچار مشکل شده است. به هرحال به منظور پرداخت بدهی این خانواده آبرومند در قالب کمک فوری، مبلغ ۶۴۰ هزار تومان به این خانواده کمک شد.

برای رفع همه مشکلات و گرفتاری های نیازمندان صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد
و عجل فرجهم

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *