گزارش مهربانی/240-243

سلام و خداقوت

با لطف خدای بزرگ و همت شما بزرگواران چهار پرونده درمانی دیگر به ارزش 34میلیون ریال انجام شد.

مشروح این موارد به ترتیب ذیل است:

240- به استحضار می رساند ع. م؛ 9  ساله مبتلا به بیماری پرتس می باشد که از تاریخ مراد ماه سال جاری تا به حال دو بار تحت عمل جراحی قرار گرفته است . پدر نامبرده کارگر نمای ساختمان بوده که سقف درآمد ماهیانه وی حدود 200هزار تومان میباشد و در حال حاضر در خانه اجاره ای به آدرس: شهر سبزوار خیابان پیروزی کوچه شهید ف کوچه. ا  پلاک…  طبقه زیر همکف زندگی می کنند. هزینه عمل اول را موسسه ای به نام خیریه کریم آل طه متقبل شده است اما در حال حاضر این موسسه نیز از پرداخت هزینه عمل، نا توان بوده و از دیگران برای تامین هزینه جراحی بیمار طلب کمک نموده است .لازم به ذکر است که به دلیل سیاهی سر استخان، سر استخان ران تراشیده شده و در حال حاضر عمل تکمیلی انجام شده است.

مبلغ مورد نیاز:‌یک میلیون تومان

241- خانواده‌ای مستأجر دارای دو فرزند دختر و پسر هستند؛ فرزند پسر هفت ساله از ابتدای تولد دچار بیماری‌های ریوی شده و خانواده رو متحمل هزینه‌های فراوانی‌میکنه؛ علی رغم این بیماری پرانتزی بودن پاهای این پسربچه بر دیگر مشکلات این خانواده می‌افزاید که با تقبل هزینه‌هایی این بیماری هم مرتفع می‌شود؛ هم‌اکنون این پسر بچه دندان‌های دائمی‌ اش خراب شده و بعد از مراجعت به پزشک متوجه شدند که در صورت عدم انجام اقدامات پزشکی لازم دندان‌های دائمی‌اش را از دست خواهد داد.

مبلغ مورد نیاز:‌ یک میلیون و چهارصد هزارتومان

242-آقای ح. م از اهالی بابل 27 ساله چندسالی است  به بیماری پوستی تزوریازیسم مبتلا شده اند که به واسطه این بیماری التهابات شدیدی روی پوستشان ایجاد شده و خارش شدید دارند و به واسطه آن هرکاری را نمی توانند انجام دهند و باید فقط کارهایی دفتری که ارتباط با محیط بیرونی ندارد انجام دهند لذا مدت زیادی است که بیکار مانده اند. ایشان با مراجعه به متخضص پوست به طور متوسط 250 هزار تومان در ماه هزینه دارو و آزمایش و ویزیت می دادند و پزشکان می گفتند این داروها فقط خارش را کم می کند و معلوم نیست اصلا خوب بشوند یا نه . به ایشان پیشنهاد درمان به روش گیاهی و سنتی را دادیم و ایشان را به خانم دکتر زینت بقا دوست (که به صورت خیریه و رایگان درمان سنتی و طب امام صادق علیه السلام را انجام می دهند و اکثر بیماران ایشان به لطف الهی شفا یافته اند) معرفی کردیم و ایشان به تهران آمده و یکبار  ویزیت شدند.  به تشخیص این پزشک ، درمان آقای محمدزاده ظرف 4 ماه با هزینه ماهانه کمتر از صد هزار تومان قابل انجام است و این هزینه ها مربوط به داروهای گیاهی است که هزینه بالایی دارند و تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند . لازم به ذکر است که پدر ایشان بازنشسته اداره ثبت با حقوقی پایین است که هفت فرزند دارند که امکان حمایت مالی درمانی ایشان را ندارند و آقای ح. م یک سالی است ازدواج کرده اند و به دلیل عدم امکان اشتغال و گرفتن برخی وام ها از پرداخت هزینه های درمانی عاجز هستند البته ایشان جوان هستند و امید است بتوانند درآینده با پیدا کردن کار مناسب بتوانند این هزینه را بازگردانند.اما در حال حاضر از این بیماری رنج می برند و قادر به پرداخت هزینه های درمانشان نیستند.

مبلغ مورد نیاز: پانصد هزارتومان

243-مطلع شدیم یکی از مواردی که قبلا ازسوی خیریه همت بسته ارزاق دریافت کرده اند، برای انجام عمل جراحی نیازمند کمک هستند.

مبلغ مورد نیاز: پانصد هزار تومان

الحمدلله رب العالمین

برای شفای همه بیماران صلوات

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *