گزارش مهربانی/254-263

 یا سیدنا یا جوادالأئمه أدرکنا

سلام و صبح بخیر

گزارش چند مورد انجام شده از محل کمکهای عمومی خیریه به استحضار دوستان بزرگوارم می رسد.

این هشت مورد شامل موارد درمانی، کمک هزینه جهیزیه و کمک ضروری و فوری بوده است که جمعا به مبلغ  هفت میلیون و ششصد و سی و نه هزار تومان انجام شده است.

254- دختری 15-16 ساله ساکن یکی از شهرهای شمالی در یک خانواده فقیر 7 نفری زندگی می کند که متاسفانه به بیماری صرع مبتلاست. هفته گذشته در خیابان حالش خراب شده و سرش به سنگ خورده و به کما می رود. پس از چند روز از کما خارج می شود و تا دیروز در بیمارستان پور سینای رشت بستر بود. با توجه به وضعیت معیشتی بسیار نامناسب این خانواده مبلغ پانصد هزار تومان از طرف خیریه همت به این خانواده بزرگوار اهدا شد.

255- پدر یک خانواده شمالی با 10 فرزند که عمده درآمدش از یارانه است برای تهیه قسمتی از جهیزیه دخترش دچار مشکله می باشد. اقلام یخچال، گاز، تلویزیون و فرش به عهده داماد است و لباسشویی رو هم شوهر خاله عروس که همکار رابط خیریه است تقبل کرده است. باقی اقلام که وسایل آشپزخونه ست تهیه نشده  است. برای تهیه این اقلام مبلغ پانصد هزار تومان اهدا شد.

256- مطلع شدیم خانمی برای انجام عمل زایمان و هزینه های بیمارستان برای بدنیا آوردن اولین فرزند خود به شدت در تنگناست. این خانم که به همراه همسرش ساکن یکی از روستاهای اطراف ورامین است در مسایل معیشتی نیز دچار مشکلات فراوانی هستند. به منظور انجام هزینه های درمانی ایشان مبلغ 714 هزار تومان از محل کمکهای عمومی در خیریه همت اهدا شد.

257-برای انجام کارهای درمانی بویژه معالجات مربوط به دندان بیماری نیازمند که قبلا هم از طرف خیریه به آنها کمک شده بود، مبلغ 430هزار تومان کمک اهدا شد.

258- مبلغ یک میلیون تومان برای تامین هزینه های دارویی بیماری خاص که قبلا توسط خیریه همت به ایشان کمک شده بود، اهدا شد.

259- مبلغ پانصد هزار تومان برای کمک هزینه پرداخت دیون تامین سرپناه پیرزنی که تنها زندگی می کند، از طرف خیریه اهدا شد.

260-مبلغ یک و نیم میلیون تومان برای تامین کمک جهیزیه دختر خانم یتیمی که مدتی دیگر به خانه بخت می رود اهدا شد تا برای تهیه برخی وسایل مورد نیاز زندگی هزینه نمایند.

261- مطلع شدیم خانم نیازمندی در منزل مردم کار خانه و نظافت انجام می دهد، سالهاست  شوهرش بدلیل کهولت سن و از کار افتادگی نمیتواند کار کند. پسر ایشان که بیماری صرع داشته، اخیرا به سل هم مبتلا شده است. پدر و مادرشان هم با آنها زندگی می کنند. برای کمک هزینه درمان و امرار معاش نیازمند همت هستند. برای کمک به این خانواده نیازمند مبلغ هفتصد هزار تومان اهدا شد.

262-مبلغ 795 هزار تومان برای جراحی یک نخبه نیازمند ساکن یکی از مناطق محروم کشور از طریق رابط محترم خیریه همت اهدا شد.

263-مطلع شدیم جوانی 11سال است به حالت فلج کامل درآمده و با کمک دستگاه ونتیلاتور و با همت و از خودگذشتگی پدر و مادر بزرگوارش زندگی می کند. با مراجعه به منزل این جوان عزیز و خانواده ایشان و ملاحظه وضعیت ناراحت کننده آنها، به طور موقت مبلغ یک میلیون تومان کمک هزینه درمان و ضروری به این خانواده عزیز اهدا شد.

الحمدلله رب العالمین

هدیه نثار امام جواد علیه السلام صلوات

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *