گزارش مهربانی/266-268

سلام

خنده رو لبهاتون همیشه!

266-مبلغ 18میلیون ریال برای کمک به هزینه های درمان مادری نیازمند که گزارش آن منتشر شده بود، جمع آوری و به رابط محترم جهت انجام هزینه های درمان اهدا شد.

267- چندی قبل خانواده ای به همت معرفی شد. پس از انجام تحقیقات به نتایج زیر رسیدیم که با کمترین تغییر به استحضار اعضای محترم می رسد:

پدر خانواده 3 سال قبل به جرم همراه داشتن یازده گرم کراک ‫بازداشت و به 6 سال حبس محکوم می شود و هم اکنون در زندان است.

مادر خانواده با دو فرزندش که این روزها یکی شش سال و دیگری 14 سال سن دارد تا چندی پیش با مادر شوهر خود زندگی می کرده اما متاسفانه ایشان هم چندسال قبل فوت کرده اند.

متاسفانه پدر و 2 برادر این خانم هم که در خانه ای 50 متری زندگی می کنند، دچار اعتیاد هستند به همین خاطر این مادر نمیتواند با پسرانش نزد آنان زندگی کند.

یکی دو سال تحت پوشش کمیته امداد بوده اند که هر دو ماه یکبار 50هزار تومان دریافت می کرده اند که آن هم مدتی است قطع شده است و بیشتر از دفترچه خدمات درمانی کمیته امداد استفاده می کرده اند.

این مادر 2سال قبل سکته مغزی می کند و در بیمارستان بازرگانان تهران هم مدتی را تحت نظر خانم دکتردادخواه بستری می شود.خدا را شکر با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص می شود اما تا شش ماه زمین گیر بوده است.

مادر و بچه هایش 5 سالی است در خانه ای محقر مستاجر خانمی هستند که از آنها اجاره کمتری می گرفته و در عوض این مادر کارهای شخصی صاحب خانه را انجام می داده است. ولی متاسفانه با توجه به شرایط نامناسب جسمی دیگر قادر به این کارها نیست برای همین صاحب خانه آنها را جواب کرده است و می خواهد مستاجری بیاورد که بتواند کارهای او را انجام دهد.

برای کمک به این خانواده، مبلغ یک و نیم میلیون تومان از محل کمکهای عمومی خیریه اهدا شد.

268-برای تهیه داروهای یک جوان نیازمند کرمانی مبتلا به نوعی بیماری خاص به نام آرتریت شدید از داروخانه تک نسخه ای هلال احمر تهران واقع در خیابان طالقانی، مبلغ 798790 تومان از محل کمکهای عمومی خیریه همت اهدا شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *