۳ زوج جوان را به نیت امام رضا شاد کنید+انجام شد

سلام و خداقوت

با توجه به قرارگرفتن در ایام دهه کرامت و د‌ر آستانه میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، از دوستان بزرگوارم عاجزانه درخواست میکنم تا هرگونه که می توانند برای انجام این سه پرونده همت شایسته کنند.

این سه فراخوان شرح حال کوتاهی است از یک کارگر خدماتی شرکتی که ماههاست دغدغه تهیه جهیزیه فرزندش را دارد تا دختر یک رفتگر ساده شهرداری که او هم چشم انتظار همت شماست؛ به اینها اضافه کنید شرح حال دختر خانمی که بعد از سالها مصیبت و گرفتاری در 41 سالگی عقد کرده آن هم با یک آسمان آرزو.

جمع برآورد ما برای شاد کردن این سه زوج جوان 5 میلیون تومان است.

هیاهوهای یک غصه بی صدا

الف) توسط یکی از رابطین عزیز خیریه همت مطلع شدیم آقای ی.ف یکی از خدماتی‌ های مسن دانشکده فنی یکی از دانشگاه های تهران که نیروی شرکتی هستند دختری دارد که چهار سال عقد کرده و در خانه پدر مانده است. این بنده خدا با وجود مشکلات فراوان موفق شده در این چندسال وسایلی مانند یخچال، سرویس تفلون، زودپز و چند قلم خرده ریز تهیه کند. همت کنید تا بتوانیم مبلغ یک و نیم میلیون تومان برای خرید گاز، لباس‌شویی، فرش، سرویس چوب (کمد) و چند قلم خرده دیگر و مقداری وجه نقد در اختیار این خانواده را برای انجام آبرومند مراسم عروسی تامین کنیم.

پدر دوست داشتنی و تنها

ب) گزارش ذیل مربوط به تحقیق از وضعیت مالی و خانوادگی آقای ع. خ جهت استحضار دوستان به شرح زیر است: یادشده ساکن یکی از روستاهای شهرستان بابل است. وی که رفتگر شهرداری است،‌کر و لال و  دارای دو فزند یک  دختر 23 ساله و یک پسر 19 ساله است که مشغول انجام خدمت نظام وظیفه در یکی از پادگان های بابلسر می باشد. همسرش خانم سیده ص. س خانه دار است. از دار دنیا یک خانه ساده روستایی دارد که عرصه و عیان آن مجموعاً 170 متر است. دختر خانم خانواده  اسفند ماه گذشته با جوانی ازدواج می کند. شغل داماد نامبرده گج کاری بوده و قرار شده است تا یک تخته فرش، یک دستگاه تلویزیون و یک دستگاه یخچال را خریداری و بعنوان جهیزیه به خانواده عروس هدیه دهد.  خانواده عروس هم تاکنون توانسته اند یک دستگاه چرخ گوشت، جارو برقی، آبمیوه گیری و برخی از ظروف غذا خواری را تهیه نمایند. با توجه به وضعیت مالی و معیشتی بسیار ضعیف این خانواده همت کنید تا با جمع آوری مبلغ یک و نیم میلیون تومان بتوانیم با نظارت رابط خیریه اجناس مورد نیاز آغاز زندگی این خانواده را تامین و مشکلات در مسیر ازدواج این زوج جوان عزیز را مرتفع کنیم.

عروس41ساله امیدوار

ج)پرونده پایانی مربوط به خانواده ای ساکن شهرستان خمین است. پدر خانواده چند سال قبل فوت کرده است. این خانواده که تحت پوشش کمیته امداد هستند 6خواهر و 2برادر هستند که یکی از برادران بیمار و زمین گیر است. آخرین دختر خانواده 41 سال دارد که پس از گذراندن 3سال بیماری سخت، با آقایی عقد کرده که بعد از جدایی از همسرش با یک دختر هشت ساله زندگی می کرده است. همسر سابق این فرد همه جهیزیه را با خود برده است و د رحال حاضر تنها سرمایه آغاز زندگی مشترکشان وام ازدواج خانم ر. است البته یک اجاق گاز و یک فرش دوم کهنه را هم به سرمایه زندگی آنها اضافه کنید. قرار است وام ازدواج را به منظور ودیعه مسکن استفاده نمایند. بدلیل شرایط سخت اقتصادی توان برگزاری مراسم عروسی هم ندارند. امید است بعد از آماده شدن وسایل زندگی ان شآءالله با یک سفر به مشهدالرضا زندگی مشترکشان را آغاز کنند. همت کنید تا بتوانیم حداقل 2 میلیون تومان برای تهیه  جهیزیه مختصری برای این خانواده مهیا کنیم.

تذکر مهم:

در صورت عبور کمکهای اهدایی از سقف مورد نیاز، در موارد خیر بعدی صرف خواهد شد.

پنج میلیون تومان برای کمک به این سه خانواده جمع آوری شد

***

لینک:

تعامل نیوز

کارگرنیوز

البرز نیوز

شفاف

جهان

رجا

رویش

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *