گزارش مهربانی/352-359

سلام و خدا قوت

شرح 8مورد کار انجام شده به ارزش 108میلیون و صد هزار ریال جهت استحضار دوستان منتشر می شود:

352-با لطف خدای بزرگ و همت شما مهربانان برای کمک به بیماری که شرح مختصری از ایشان منتشر شده بود مبلغ 50میلیون ریال اهدا شد.

353- اینجانب ا. ش چند سال قبل در منطقه محروم چهار محال بختیاری منطقه محروم روستاهای لردگان مشغول فعالیت مذهبی بودم که با همسرم که فرزند شهید و مشاوره اموزش وپرورش می باشد در انجا فعالیت میکردیم. در این مدت با خانواده های بسیار بسیار مستضعف و فقیر و بعضا بد سرپرست و بی سرپرست اشنا می شدیم که تلاش می کردیم گرفتاری ها و مشکلات آنان را تا حد توان رفع کنیم . هنوز هم برخی از آنها با ما در ارتباط هستند و تقاضای فراهم کردن کمکهای مختلف برایشان هستند. یکی از این موارد موردی است به نام ط.خ. م می باشد که از شاگردان بسیار مستعد علمی و در عین حال بسیار فقیر می باشد که بیش از یک سال است عقد کرده و به دلیل فراهم نشدن  جهیزیه و نتوانستن پرداخت هزینه های ازدواج موفق به تشکیل مراسم عروسی نشده اند و کارشان در استانه طلاق و جدایی است. با توجه به بررسی های انجام شده و دریافت مدارک، مبلغ 20میلیون ریال برای تهیه جهیزیه این عزیز اهدا شد.

354- ایشان رزمنده می باشد و به تایید اسناد و مدارک حدود سه سال در جنگ حضور داشته است ولی متاسفانه تحت پوشش هیچ بیمه و سازمانی نیست و توسط کارگری خود و همسرش امرار معاش می کند. ایشان شش فرزند دارد که به دلیل ازدواج فامیلی همگی دچار بیماری می باشند . البته هم اکنون همسر و دخترشان بسیار شدیدتر از این بیماری رنج می برند که می بایست سریعتر تحت عمل جراحی قرار گیرند وگرنه بینایی خود را از دست می دهند. ایشان کارگر ساختمانی است و همسرشان نیز در زمانی که وضعیت جسمانی بهتری داشت در منازل کار می کرد.  سال گذشته نیز به کمک و همیاری آشنایان فرزند دیگرشان تحت عمل جراحی مغز و اعصاب قرار گرفتند که بحمدالله بهبود پیدا کردند. برای کمک هزینه درمان ایشان مبلغ هشت میلیون ریال اهدا شد.

355-برای تهیه هزینه های دارویی یک جوان مبتلا به نوعی بیماری خاص مبلغ  شش میلیون ریال اهدا شد.

356- برای کمک هزینه تحصیلی دختر خانم دانشجوی یک خانواده نیازمند مبلغ پنج میلیون ریال هدیه شد.

357-برای پرداخت کمک هزینه شیمی درمانی خانم مبتلا به سرطان مبلغ پانزده میلیون ریال اهدا شد.

358-برای کمک به 6خانواده نیازمند بعنوان هدیه در ماه جاری مبلغ هفت میلیون و چهارصد هزار ریال اهدا شد.

359-برای کمک به بیمار بی بضاعت دیالیزی با وضعیت حاد مبلغ یک میلیون و هفتصد هزار ریال کمک شد.

الحمدلله رب العالمین

برای گشایش مشکلات همه نیازمندان صلوات

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *