آخرین فراخوان در سال1391+این پرونده بسته شد

همت کنید برای کاستن از درد دختر 11ساله

سلام و خداقوت

این فراخوان درخصوص بیماری دختر خانمی یازده ساله است که به دلیل بیماری مادرزادی مبتلا به نارسایی شدید کبد و واریس مری است.

در صورت حاد شدن بیماری، فرد مورد نظر دچار خارش شدید بدن، درد شکم،  تهوع وبی اشتهایی شدید می شود و البته باید به صورت دوره ای درمان شود.

برای اطمینان بیشتر مدارک به رویت  دکتر هاشمی فوق تخصص بیماریهای کبد وگوارش رسانده شد وایشان هم ضمن تایید مدارک اظهار داشتند که به علت مادر زادی بودن امکان درمان قطعی تقریبا وجود ندارد ولی به خاطر جلو گیری از درد ورنج مظاعف باید یک سری از درمانها انجام بشود که هزینه هر دوره( که باید هر دو یا سه ماه یک بار انجام بشود)بالغ بر500 هزار تومان می شود.

در صورت عدم درمان دوره ای شرایط بیمار حادتر می شود.

تا امروز با هر مشکلی که بوده توانستند دوره های درمانی را به هر طریقی هر چند غیر منظم ادامه بدهند هر چند که همین غیر منظم بودن باعث شده این دختر خانم چند باری در بیمارستان به مدت طولانی بستری بشود.

خانواده ایشان در منزلی کوچک وقدیمی در یکی از محلات فقیرنشین شهر اصفهان زندگی می کنند.

پدر خانواده متاسفانه معتاد بوده و خانواده را رها کرده است.

مادر خانواده برای گذران زندگی به کار بسته بندی پوشاک در خانه مشغول است تا هم مواظب دختر مریض باشه وهم بتواند خرج درمان سنگین را تامین کند.

این دختر خانم دو برادر دارد که یکی کارگر ساختمانی هست و دومی هم سربازه که به تازگی به اصفهان منتقل شده است.

برای کمک به این خانواده مبلغی رو نمی شود تعیین کرد چون بیماری مادر زادی هست وشاید در صورت تداوم مراحل درمانی بهبودی هر چند جزئی حاصل بشه ولی می شود از درد ورنج این دختر خانم یازده ساله اندکی کاست.

تذکر مهم:

در صورت عبور کمکهای اهدایی از سقف مورد نیاز، در موارد خیر بعدی صرف خواهد شد.

 

alborzlogo

nimrouzlogo

fardanewslogo

kargarnewslogo

asriranlogo

rajanewslogo

taamollogo

seratlogo

safirlogo

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *