مادربزرگ؛ دختر و نوه اش تنها مانده اند

رسول اکرم صلی الله علیه و آله:

هرکس آبروی مؤمنی را حفظ کند، بدون تردید بهشت بر او واجب شود.

سلام و خداقوت

مرحوم آقای پ. ن. ک جانباز 5 درصدی بودند که در تاریخ 20/11/1388 فوت می کنند و درصد جانبازی ایشان طبق قانون به 25% افزایش یافت.

البته این امر تأثیری در نحوه خدمات رسانی به خانواده ایشان از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران ندارد، زیرا طبق قانون خدمات بنیاد به همسران جانبازی که درصد جانبازی همسرانشان در زمان حیات از 25% بالاتر است، تعلق می گیرد، درحالیکه جانباز مذکور مجرد بوده و درصد جانبازیش پایین تر از درصد تعیین شده بوده است.

پس از فوت این مرحوم، مادر وی خانم ف.ق.ح که تنها از سوی وی حمایت می شده مجبور می شود به تنهایی مخارج زندگی خود را تأمین کند.

بر اساس قانون نیز ایشان نمی توانند از طریق بنیادشهید حقوق یا مستمری دریافت کنند.

این مادر دارای دو فرزند دختر نیز می باشند که یکی از آنها متأهل و مشغول به زندگی خودش است و دختر دیگر که همسر وی  مدتهاست خانه را ترک کرده، در حال حاضر با تک دخترش با مادر زندگی می کند.

از آنجا که خواهر فاقد شغل و درآمد ثابت است به ناچار مجبور می شود برای تأمین هزینه های زندگی همراه مادر در خانه های مردم مشغول به کارهای خدماتی شوند که در حال حاضر چون مادر حدود 70 سال سن دارند دیگر قادر به انجام امور سخت نمی باشند و دخترشان که او هم از بیماری آرتروز رنج می برند مجبوراست به تنهایی بار این مشکلات را به دوش بکشد.

شایان ذکر است یک فرزند پسر دیگر ایشان به دلیل حمل و نگهداری مواد مخدر در زندان به سر می برد و فرزند ذکور دیگر ایشان مادر را رها کرده و از وضعیت زندگی مادر بی خبر است.

مادر و خواهر جانباز در شهر جدید پرند ساکن هستند و از وضعیت معیشتی و روحی بسیار سخت و بدی رنج می برند و تقاضای مساعدت و همیاری دارند.

آخرین مهلت برای کمک به این خانواده عزیز ساعت 10 صبح روز 31فروردین است.

*تذکر مهم*

در صورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد

taamollogo

aleflogo

seratlogo

jahannewslogo

eghtesadiranonlinelogo

telexnewslogo

alborzlogo

kargarnewslogo

riallogo

rajanewslogo

safirlogo

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *