3جهیزیه به نیت 3مولود شعبان+بسته شد

سلام و خداقوت

همت کنید در این ایام مبارک سه جهیزیه به نیت سه مولود بزرگوار ماه شعبان حضرت سید الشهدا علیه السلام، حضرت سجاد علیه السلام و حضرت ابالفضل علیه السلام تهیه و هدیه کنیم.

فراخوان اول

فراخوان اول برای تهیه جهیزیه برای دختر خانم یتیمی است که چند ماه پیش عقد کرده‌اند.

ایشان که حدوداً 20 سال سن دارند، با خواهر کوچک‌تر و برادر 11 ساله‌شان به همراه مادرشان در خانه‌ای 27 متری زندگی می‌کنند.

مادر خانواده تا دو سال قبل با کار در منزل مردم نان‌آور خانه بوده است اما به علت کار زیاد دچار بیماری‌هایی مانند آرتروز، دیسک کمر و آسم (ناشی از کار با مواد شوینده) و ناتوان از ادامه کار شدند. بیماری دیسک ایشان به حدی است که شهریور گذشته به مدت یک هفته در بیمارستان بستری شدند. هم‌اکنون درآمد خانواده از محل یارانه، 60 هزار تومان مستمری ماهیانه از جانب بهزیستی و کمک گاه به گاه یک خیّر می‌باشد.

ودیعه خانه 5 میلیون تومان بوده که چون 3 میلیون آن قرضی بوده، صاحب‌خانه آن را برگردانده و با توجه به وضعیت معیشتی خانواده، اجاره بها هم دریافت نمی‌کند.

اما به تازگی قصد فروش خانه را دارد و پیشاپیش به این خانواده اعلام کرده که در جستجوی سرپناهی دیگر باشند.

داماد کارگر یک کارگاه کابینت‌سازی با دستمزد حدود 400 هزار تومان در ماه است.

فراخوان دوم

اقای ر.ت 46 ساله دارای دو فرزند است که در منزلی در یکی از مناطق فقیر  زندگی می کنند که وضعیت منزل ایشان بسیار بسیار ساده و در حد ضعیف می باشد.

پدر خانواده در سال 64 در عملیات والفجر 8 در اثر حمله شیمیایی دشمن از ناحیه چشم  وریه به شدت مجروح می شوند که پس از مداوای سطحی در تهران دوباره به جبهه مراجعه و پس از مدتی مجددا دچار موج گرفتگی و اصابت ترکش در سر می گردد.

ایشان با اینکه جوشکار ماهری می باشند در حال حاضر به علت بیماری شدید اعصاب وروان وناراحتی ریه قادر به کار نمی باشد وروزگار را به اجبار در منزل می گذرانند.

 منزلی که هم اکنون در ان سکونت می کنند استیجاری و متعلق به یکی از بستگان می باشد در حال حاضر به غیر یارانه ومقداری کمک از سوی اقوام واشنایان در امد دیگری ندارند.

متاسفانه با اینکه مدارک ایشان تقریبا موجود بوده ولی از انجایی که ایشان به دلیل ناراحتی اعصاب قادر به پیگیری کارهای خود نیست هنوز مستمری از سوی بنیاد دریافت نمی کنند که البته با مساعدت برخی از دوستان در حال پیگیری می باشد.

این روزها دغدغه جهیزیه برای دختر 23ساله شان دارند .

متاسفانه خانواده داماد بدون در نظر گرفتن شرایط این خانواده با اینکه مدت زیادی نیست که عقد کردندبه دلیل برخی از تعصبات اصرار بر بردن دختر دارند.

فراخوان سوم

خانم ک.ب با دو تا دختر جوان از شوهر معتادش به سختی طلاق گرفته است تا بچه هایش را به ثمر برساند.

دختر کوچکش دوسالی هست که به خانه بخت رفته ودختر بزرگش که 27 سالشه، مدتی است عقد کرده و منتظر فراهم شدن جهیزیه است که بتواند زندگی را شروع کنند.

مادر با نگهداری از یک بچه روزگار میگذرونه و دخترش هم با بازاریابی موبایل، کمک خرج مادرش برای اجاره خونه است.

همت کنید

برای هر جهیزیه 40 میلیون ریال نیاز است

تذکر مهم

درصورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد

taamollogo

aleflogo

farslogo

fardanewslogo

jahannewslogo

mashreghlogo

shafaflogo

teribonlogo

namenewslogo

mgzigillogo

bultannewslogo

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *