پیوند کلیه جوان 17ساله+بسته شد

سلام و خداقوت

خانواده ای سه نفره که فرزندی 17 ساله دارند. فرزند خانواده از 2 و نیم سالگی با مشکل تنگی مجرای ادرار و مثانه روبه رو بوده که چند سالی است برای حل مشکل به مراکز درمانی مختلف مراجعه کرده­ اند که چندین بار منجر به انجام عمل جراحی شده است.

عملهای ناموفق منجر به طولانی شدن مدت درمان شده و در این میان مثانه و کلیه­ های وی نیز آسیب دیده به صورتی که مدت زیادی است با استفاده از سوند و سوراخی در شکم ادرار ایشان دفع شده و مادر کارهای شخصی ایشان را انجام می دهد.

این مشکل موجب از بین رفتن کلیه نیز شده و هم اکنون ایشان در نوبت پیوند کلیه نیز می­باشد که نیمه خرداد ماه جهت آزمایشهای پیوند معین شده است.

از آنجا خانواده قادر به خرید کلیه نیز نمی­باشد قرار شده پدر یا مادر یکی از کلیه های خود را به فرزند خود اهدا کنند.

هزینه های درمانی موجب شده از افراد متعددی مبالغی را جمعا حدود 10 میلیون تومان قرض بگیرند.

از آنجا که پدر خانواده بواسطه مشکلات محل کار، چند ماه است بیکار بوده و به تازگی مجددا به کار برگشته و مادر نیز شبانه روز برای اینکه بتواند هزینه­ ها را پرداخت کنند در خانه به قالی بافی مشغول است، پرداخت ادامه هزینه های درمان و بازپرداخت قرض ها خانواده را با مشکل اساسی روبرو کرده است.

از این 10 میلیون تومان، 3 میلیون تومان از بانک صادرات وام گرفته شده که مبلغ 270 هزار تومان قسط پرداخت میکنند. همچنین بواسطه بازپرداخت یکی از قرض ها که به میزان 2 میلیون و سیصد هزار تومان بوده چکی به سررسید 25 خرداد به طلبکار داده­ اند که بواسطه نبود مبلغ در حساب می خواهند قرض ربوی بگیرند که همچنان دریافت نکرده اند.

کمک مالی به خانواده خواهد توانست دردی از آنها را مرهم بگذارد.

همت کنید

تذکر مهم

در صورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد

jahannewslogo

teribonlogo

fardanewslogo

rajanewslogo

nimrouzlogo

shafaflogo

mgzigillogo

bultannewslogo

taamollogo

parsinehlogo

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *