جهیزیه ای به نیت مادربزرگها+این پرونده بسته شد

سلام و خداقوت

نماز روزه هاتون قبول

در این ماه عزیز تصمیم گرفتیم یکی از اقدامات کوچکمان را هدیه کنیم به همه مادربزرگهای عزیزمون؛ چه اونایی که سایه مهرشون بالا سرمونه چه اونایی که از پیشمون رفتن و همیشه دعای خیرشون همراهمونه.

****

مادر خانواده در سن 19 سالگی با داشتن 3 فرزند همسر خود را در سانحه رانندگی از دست میدهد.

با بخشی از دیه که به او رسیده سرپناهی تهیه می کند و مابقی برای بدهکاریهای همسر و بخشی نیز به بهانه قیمومیت فرزندان به خانواده همسر می رسد اما متاسفانه این مادر و فرزندانش از هیچ حمایت مالی و عاطفی از طرف خانواده همسر برخوردار نمی شوند.

مزاحمت هایی که آسایش را از مادر خانواده بواسطه بیوه بودن گرفته بوده او را مجبور به ازدواج با مردی متاهل می کند.

مردی که با گذشت سی سال از زندگی با همسر اول خود بچه دار نشده بوده است.

حاصل این ازدواج مجدد، دو فرزند دیگر از این زن است.

مشکلات از وقتی بیشتر میشود که این مرد از همسر اول خود نیز صاحب دو فرزند میشود که یکی از آنها دچار مشکلات نابینایی بوده و درگیر مسائل درمان است.

از طرفی نیز همسر اول این مرد ناسازگاری هایی با همسر دوم داشته است. به صورتی که حمایت ناچیزی از سوی مرد خانواده صورت میگیرد.

متاسفانه اخیرا ضایعه ای گوشتی در چشم مادر بوجود آمده که موجب نارسایی در بینایی و درد چشم شدیدی شده و  پزشک توصیه کرده که هرچه زودتر بایستی این ضایعه مورد جراحی قرار گیرد.(هزینه این جراحی تامین شده است)

این خانواده تحت پوشش کمیته امداد نیز هستند که بواسطه 500 هزار تومانی که برای تعمیر مسکن به آنها پرداخت کرده ماهیانه 20 هزار تومان از حقوق 50 هزار تومانی که به آنها پرداخت میکرده را بابت قسط این وام برداشت می کند.

سه فرزند اول این مادر تحت حمایت اشخاص حامیان خیّر قرار دارند که مقرری آنها ماهیانه 20 هزار تومان است که هرچند ماه یکبار به حساب آنها واریز میشود.

بواسطه برخی مزاحمت ها که از طرف بستگان همسر سابق برای اجبار مادر به دادن دختر خود به خانواده آنها بوده، مادر ، دختر خود را به عقد مرد دیگری در می آورد که هم اکنون مشکل جهیزیه دختر نیز بر مشکلات خانواده افزوده شده است.

همت کنید بتوانیم جهیزیه ای به خانواده هدیه کنیم.

تذکر مهم

درصورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد

jahannewslogo

tehranpresslogo

rajanewslogo

asriranlogo

parsinehlogo

seratlogo

namenewslogo

mgzigillogo

teribonlogo

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *