تهیه داروی یک بیمار سرطانی”همت”می خواهد+این پرونده بسته شد

بیمار مورد نظر مبتلا به سرطان سینه می باشد که در سال 1390 در بیمارستان لقمان تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت و یکی از سینه ها به همراه غدد لنفاوی ایشان به کل از بدن خارج گردیده است.

بعد از آن بنا به تجویز پزشکان بیمار می بایست برای کنترل بیماری خود روزانه قرصی با نام Aromasin Exemestane 25mgبه همراه دیگر داروهای کنترل کننده عوارض جانبی این دارو (نظیر کلسیم D و Fosamax) مصرف نماید.

لازم به ذکر است که قیمت داروی مورد نظر (که متاسفانه تحت پوشش بیمه نمی باشد) تا حدود 2 ماه پیش در بازار 205 هزار تومان بود که تاکنون توسط فرزندان بیمار تامین می گردیده است، ولی به علت افزایش 120 درصدی قیمت دارو (450 هزار تومان برای یک ماه بدون در نظر گرفتن داروهای دیگر) و نیز ناتوانی خانواده و فرزندان از تامین این هزینه، مصرف این داروی ضروری تقریبا متوقف شده است.

در ضمن بیمار نسبت به مصرف مشابه ایرانی دارو (که البته به اعتقاد پزشک ایشان تفاوتی با قرص آسپرین نمی کند!!) حساسیت آلرژیک شدیدی دارد.

همچنین لازم به توضیح است که بیمار در سال 1385 در بیمارستان شهید رجایی تهران عمل باز قلب انجام داده و اکنون علاوه بر موارد فوق الذکر (سرطان، فشار خون و بیمار قلبی) به دیابت نیز مبتلا است.

همسر بیمار (ع.ع) نیز کشاورزی 73 ساله، بدون بیمه و حقوق بازنشستگی و ناتوان از تامین هزینه های سرسام آور درمانی می باشد.

همت کنید برای تهیه داروی یک ساله این مادر بیمار که حدود 50میلیون ریال است

doctoremanlogo

taamollogo

تذکر مهم

درصورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *