محبت به یک خانواده آبرومند+این پرونده بسته شد

لطفا این گزارش را تا پایان بخوانید.

این گزارش شرح مختصری از وضعیت یک خانواده فوق العاده نیازمند و درعین حال آبرودار است.

پیگیری رابطین خیریه همت از زمانی آغاز می شود که دختر بزرگ خانواده(پ.ع) که دانشجوی دوره ارشد یکی از دانشگاه های معتبر تهران است؛ دوبار در محل دانشگاه از حال می رود که با پیگیری مشخص می شود این موضوع به دلیل مشکلات روحی، سوءتغذیه  و کم خونی ایشان است.

پدرشان 80 ساله و از کار افتاده است مادرشان نیز مسن است.

یک برادر 25 ساله عقب مانده دارد و یک خواهر 20 ساله که مدت 10 سال مبتلا به نوعی بیماری خونی بوده و فعلاً در مرحله نقاهت هستند.

یک خواهر 41 ساله نیز دارند که از هر دو پا معلول هستند و به دلیل مشکلات تنفسی مدام در مراکز درمانی و بیمارستانها تردد دارند و هزینه آژانس و دارو و بیماری ایشان هم بسیار زیاد است.

در خانه ای کوچک درخاتون آباد ورامین با  200 هزارتومان ودیعه و اجاره ماهیانه 180 هزار تومان زندگی می کنند که البته اجاره شان ز اردیبهشت پرداخت نشده است که البته صاحب خانه هم قصد دارد خانه را بفروشد و دغدغه مسکن هم به دیگر گرفتاری های این خانواده افزوده می شود.

امرار معاش این خانواده فقط از طریق یک برادر کارگر است که ماهیانه 500 هزارتومان حقوق می گیرد.

با وجود رتبه و درس خوب دخترخانم، ملزم به پرداخت شهریه هستند. نظریه اول خیریه این بود که با توجه به شرایط نامناسب مالی این خانواده شاید نیازی به ادامه تحصیل ایشان نباشد اما بعد از آشنایی بیشتر با خانواده به این نتیجه رسیدیم که شاید با درس خواندن در آینده مشکلات خانواده تا حد زیادی کاهش یابد.

این خانواده برای مواد غذایی و هزینه های درمان و امرار معاش روزانه نیاز به کمک دارند.

همت کنید برای کمک ضروری به این خانواده حداقل مبلغ 50میلیون ریال تهیه کنیم تا برخی مشکلات این خانواده مرتفع شود.

fardanewslogo jahannewslogo 73907906825725656595 asriranlogo rooyeshnewslogo tabnaklogo aleflogo taamollogo rajanewslogo armageddonlogo alborz عصرتمدن

تذکر مهم

در صورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *