یاری امیر علی 4 ساله برای زنده ماندن+این پرونده بسته شد

با گذشت 4 سال از بیماری نقص ایمنی بدن بالاخره نمونه خون برای پیوند مغز استخوان امیر علی بیابانگردی کودک 4 ساله تایید شد و در حال حاضر خانواده این کودک به 20 میلیون تومان برای بستری کردن فرزندشان در بیمارستان شریعتی تهران نیازمندند.

DSC00004

الناز امیدی مادر امیرعلی با ارایه مدارک بیماری فرزندش گفت: با گذشت 4 سال از این عارضه و هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیون تومان بالاخره فردی که نمونه خون او برای پیوند مغز استخوان با امیرعلی مناسب تشخیص داده شد از سوی بانک خون به ما معرفی شده است.

 او با خشنودی از این رویداد ادامه داد: در طول 4 سال گذشته ما تمام لوازم زندگی خود را برای درمان بیماری فرزندمان به فروش رسانده‌ایم و بعد از آن به سراغ کمک‌های دولتی و مردمی رفتیم و از سال گذشته هم بعد از انتشار متن استمداد ما در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها حدود 30 میلیون تومان از سراسر ایران برای انجام پیوند به ما کمک شد.

امیدی با تشکر از مردم نیک اندیش ایران گفت:حالا بار دیگر چشم امید ما بعد از خدا به دستان مردم مهربان ایران است تا در تامین هزینه گزاف این عمل به کمک ما بیایند.

در صورت تامین هزینه و واریز 20 میلیون تومان به حساب بیمارستان شریعتی تهران تا چند روز آینده مقدمات پیوند مغز استخوان فرزند معصوممان فراهم می‌شود.

محمد بیابانگردی پدر امیرعلی هم گفت: هزینه پیوند مغز استخوان حدود 70 میلیون تومان است که سهم ما 20 میلیون تومان تعیین شده و مابقی آن به کمک بنیاد امور بیماری‌های خاص تامین می‌شود.

پدر امیرعلی با یادآوری این نکته که امیر علی از سن 4 ماهگی به تناوب در بیمارستان‌های 17 شهریور، رسول اکرم،گلسار رشت و مرکز طبی کودکان، امام خمینی و شریعتی تهران بستری شده  همچنین گفت شغل خود را برای پیگیری درمان فرزندش از دست داده است و در تمام 4 سال گذشته او و همسرش روزگار خود را در بیمارستان و یا محوطه‌های مراکز درمانی زیر چادر گذرانده‌اند تا فرزندشان تسلیم مرگ نشود.

بیابانگردی توضیح داد: گروه خونی امیرعلی +o  است و طبق اظهارات پزشکان مردان سالم از 10 تا 40 سال می‌توانستند به زنده ماندن امیرعلی کمک کنند.

بیابانگردی در ادامه دلیل طولانی شدن این پیوند را ابتدا نامساعد بودن وضعیت مالی و همچنین کمیاب بودن نمونه خون همخوان برای پیوند مغز استخوان ذکر کرد و گفت: به همین دلیل امیرعلی دچار آبسه مغزی شد که باعث از کار افتادن سمت چپ بدنش شده است. و به جز این او بارها دچار عفونت کبد و معده شده و اگر پروسه درمانش باز هم طولانی شود شانس زنده ماندن فرزندمان به حداقل می‌رسد.

بیابانگردی افزایش قیمت و نایاب شدن داروهای درمان امیرعلی بعد از گسترده شدن تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را هم در این موضوع بسیار تاثیرگذار دانست و گفت در یک سال گذشته برای تهیه تنها یک قرص فرزندمان 300 هزارتومان هم پرداخت کرده‌ایم.

تاکنون امیرعلی تحت مراقبت‌های چند پزشک در بیمارستان شریعتی تهران از جمله دکتر آقا محمدی و دکتر حمیدیه بوده و قرار است این پیوند هم از سوی دکتر حمیدیه  انجام شود. این پزشک اطمینان داده است بعد از انجام پیوند امیر علی کم کم سلامت خود را باز می‌یابد و تا یک سال بعد به زندگی عادی برمی‌گردد.

تذکر مهم

در صورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد

zendegishiklogoravinewslogoaleflogodoctoremanlogotaamollogoeghtesadiranonlinelogokhabardelogo

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *