برای جراحی این مادر آستین بالا بزنید+این پرونده بسته شد

سلام و خداقوت

خانم 47 ساله ای که شوهرش بیش از 5 سال است به دلیل اعتیاد مزمن دیگر خبری از او نیست و همسر و 3 دخترش را رها کرده و مادر به تنهایی باید بار زندگی را بدوش بکشد؛ این روزها لنگ است برای هزینه های جراحی اش.

مادر از طریق کار در یکی از سازمانهای شهرداری تهران زندگی را به سختی می چرخاند که به دلیل عدم سواد کافی از محل کار اخراج شد و مجبور شد از طریق کار در منزل مردم امرار معاش سختی را به همراه دخترانش داشته باشد.

در این سالیان دو دختر اول به خانه بخت رفتند و مادر به هر زحمتی بود اول برای آنها جهیزیه و بعد هم با تولد فرزندشان سیسمونی هر چند مختصری فراهم نمود تا اندک پس انداز مختصر هم به پایان برسد و تنها بماند پول پیش مختصری بابت اجاره منزل.

با گذشت زمان و بیمار شدن مادر دیگر هم کار کردن برای مادر سختتر شده و هم تهیه مایحتاج عمومی به زحمت فراهم می شود.

بعد از مدتی بیکاری و بیماری مزمن دستها که دیگر امکان کار کردن را از مادر گرفته بود، به لطف خدا یکی از آشنایان خانواده ای را معرفی نمود که مادر بیماری دارند که تنها نشانه حیات او فریادهایی است که هنگام درد میکشد.

مادر که دیگر از تمام دار دنیا 2 میلیون تومان پول پیش بایت اجاره منزل چیز دیگری در بساط ندارد پیشنهاد این خانواده را به منظور پرستاری دائم از مادر بیمارشان و زندگی در کنار وی به همراه دریافت ماهیانه 300 هزار تومان میپذیرد که باز بیماری مزمن به وی امان نمیدهد و دیگر کار کردن برای وی طاقت فرسا می شود و مجبور میشود به عمل جراحی تن بدهد.

هزینه درمان دست های این مادر حدود 5 میلیون تومان است که انشاءالله با توکل برخدا و همت شما در آستانه ایام فاطمیه(س) و سال نو تامین و دل این مادر شاد خواهد شد.

تذکر مهم

در صورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد

asrbaharlogo doctoremanlogo taamollogo tabnaklogo

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *