صندوق “زیارت” تشکیل شد+این صندوق غیرفعال شد

امام صادق(علیه السلام) :

در روز قیامت نیست کسى، مگر آنکه آرزو کند زائر امام حسین(علیه السلام) مى بود به واسطه اکرامى که خداوند متعال بر زوار امام حسین(علیه السلام) مى کند

سلام و خداقوت

۱۶ اسفند پارسال بود که کارگروه”نذرفرهنگی” در خیریه همت شکل گرفت.

یکی از اهداف این کارگروه برگزاری دوره های زیارتی با اولویت خانواده های نیازمند بود. در چند ماه گذشته در مواردی خیریه همت موفق به مشارکت در اعزام افراد، گروه ها و خانواده هایی به مشاهد مشرفه و عتبات عالیات شد.

با توجه به آثار گسترده معنوی و مادی زیارت عتبات عالیات و مشاهد مشرفه و همچنین استقبال گسترده مخاطبان و برخی خیرین گرامی برای درنظرگرفتن بخشی خاص درخیریه برای توسعه این اقدام، طرح اولیه تشکیل صندوق “زیارت” به تصویب هیئت امنای خیریه همت رسیده و از امروز در آستانه شهادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثنآء آغاز فعالیت آن به استحضار اعضای گرامی می رسد.

اعتبار صندوق

اعتبار این طرح صرفا از محل کمک خیرین و داوطلبین گرامی مشارکت کننده در این طرح جمع آوری و ایجاد می شود و ارتباطی با سایر منابع موضوعه خیریه همت ندارد. لذا خیرینی که تمایل دارند در این طرح یعنی اختصاص تسهیلات جهت اعزام زایران به عتبات عالیات و مشاهد مشرفه سهیم شوند می توانند مبالغ مدنظر خود را به حساب معرفی شده در ذیل واریز و رسید واریز خود را که در آن عبارت“صندوق زیارت”درج شده است به نشانی خیریه ایمیل، نمابر یا پست نمایند.

شماره حساب ویژه طرح

حساب نذرفرهنگی خیریه همت نزد بانک پارسیان به شماره سپرده  ۸۱۰۸۵۳۲۷ و شماره کارت ۶۲۲۱۰۶۱۰۸۰۰۱۲۰۴۲  و شماره شبا  IR 180540103981000008532007 می باشد.

تذکر مهم

ضروری است خیرین گرامی در صورت واریز هرگونه وجه جهت صرف این صندوق، مشخصات مبالغ اهدایی خود را به اطلاع خیریه همت برسانند.

فرآیند اقدام

تسهیلات و اعتبارات این صندوق به افراد معرفی شده که امکان دسترسی و تحقیق درباره آنها وجود داشته باشد اعطا خواهد شد. سازوکار اجرایی نظارت بر حسن اجرای این طرح و مدارک مورد نیاز جهت دریافت این تسهیلات به داوطلبان و افراد معرفی شده ارائه خواهد شد. همچنین از افراد معرفی شده ضمانت های مورد نیاز جهت تحقق سفر و همچنین عندالاستطاعه بازگشت بلند مدت این اعتبارات اخذ خواهد شد.

و الحمدلله رب العالمین

****

توضیحات تکمیلی:

با سلام و احترام

با تصمیم هیات امنای خیریه، صندوق زیارت پس از اتمام اعتبارات آن که صرف زیارت افراد نیازمند شده بود، به طور موقت فعالیت خود را متوقف خواهد کرد.

گفتنی است مقرر شد کلیه اقدامات حوزه نذرفرهنگی از جمله موضوع زیارت نیازمندان از طریق منابع عمومی خیریه و بر اساس تمایل خیرین انجام گیرد.

همچنین حساب پارسیان اعلام شده برای نذرفرهنگی نیز مسدود شد.

قبلی «
بعدی »

۳ دیدگاه ها

  1. سلام علیکم
    برادرا این شماره کارتی که اینجا معرفی کردید خرابه. چندین ماهه من هر چی تلاش می‌کنم بهش کارت به کارت کنم می‌گه «وضعیت کارت نامعتبر است». لطفاً درستش کنین.
    ***
    پاسخ:
    با سلام و احترام
    به استحضار می رساند شماره کارت خیریه بدون تغییر و فعال می باشد. خواهشمند است در صورت امکان و با توجه بیشتر ازمون کنید.
    با سپاس

    • آقا من همین الان زدم کارت به کارت به ۶۲۲۱۰۶۱۰۸۰۰۱۲۰۴۲ که توی متن نوشتید، اومد خیریه همت، بانک پارسیان. زدم انجام بشه، خطا داد.
      همون خطایی که بالا گفتم و نزدیک یک ساله من باهاش مشکل دارم!
      لازم به ذکره که با اون یکی کارتتون هیچ مشکلی ندارم (۶۲۸۰۲۳۱۴۲۵۹۷۲۷۰۹ بانک مسکن).
      ***
      پاسخ:
      باسلام و احترام
      لطفا به توضیحات نکمیلی پست بالا دقت فرمایید
      با تشکر

  2. سلام نیرو برای کمک نمیخواید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *