فراخوان برای مهدی ۲۸ ساله+این پرونده بسته شد

سلام و خداقوت

مهدی ه. جوان ۲۸ساله ای است که سه سال پیش بر اثر یک اشتباه، شیشه دلستری را که درون آن مایع چاه بازکن بود، نوشید و «مری» اش از بین رفت، بصورت اورژانس عمل پیوند مری انجام شد و بهبود یافت.

اما پنج ماه پیش بصورت ناگهانی دچار خونریزی شدید دستگاه گوارش شد و در طی ۶ عمل جراحی مشخص شد بخش های از معده و روده اش دچا آسیب هستند…

مدت ۵ ماه است که در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) در بخش های ICU و جراحی بستری است.

مادر مهدی تاکنون مبلغ یک میلیون تومان برای پذیرش بیمار واریز کرده و در تاریخ ۲۱/۱۱/۹۳ فیش علی الحساب هزینه پنج ماه بستری در بیمارستان به مبلغ هشت میلیون و هشتصد و هشتاد هزار تومان (با کسر بیمه و کمک مددکاری و …)صادر شده است.

مادرش می گفت هزینه دو عمل سه سال پیش و این یک میلیون تومان را با کمک برادرم دادم اما پرداخت این مبلغ برای ما امکان پذیر نیست.

خانواده این بیمار متشکل از مادر و خواهرش هستند و پدر ۱۰ سال پیش آنها را ترک کرده است و در این ده سال هیچ گونه ارتباط و قبول مسئولیتی در ارتباط با همسر و فرزندانش نداشته است و معاش این خانواده از طرف دایی مهدی تامین می شده، به این صورت که مهدی در کارگاه دایی اش جوشکاری می کرده و  در ازای این کار هر مبلغی که مورد نیاز بوده تحت این عنوان از طرف دایی دریافت می کرده و بمدت ۱۰ سال با چنین شرایطی نان اور خانواده بوده است.

مادر مهدی از همسرش طلاق نگرفته و ترس شدیدی از اطلاع همسایگان  از این موضوع دارد و بخاطر جو بد محل زندگی شان در یکی از شهرک های غرب تهران این موضوع را از همسایگان و … مخفی نگه داشته و مشکلات مالی را نیز با آبرومندی با کمک پسر و برادرش پشت سر گذاشته است.

منزل ایشان در یکی از شهرک های حاشیه ای در منطقه غرب تهران نیز با کمک برادرش سالها پیش به مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان خریداری نموده است. دختر ایشان نیز در حال تحصیل در مقطع پیش دانشگاهی است.

مهدی  چند روز است که به بخش جراحی منتقل شده است و اکنون ۳۵ کیلو وزن دارد و بخاطرضعیف شدن بیش از حد متاسفانه دوبار گذشته بخیه ها در عمل های قبلی جوش نخورده و … او اکنون در منزل نیز به خدمات پرستاری و تجهیزاتی نیازمند است که برای این خدمات نیز مادر دست خالی و نگران است….

مادر  ترس بسیاری دارد که موضوع ناتوانی آنها در پرداخت هزینه ها در بیمارستانی که پنج ماه هرروز در آن رفت وآمد داشته و در محله شان بپیچد و از این جهت نیاز به دقت دوستان درانجام تحقیق برای خیریه ضروری می نماید.

برای پرداخت هزینه های ۵ ماه درمان ایشان حدودا ۲۰۰ میلیون ریال مورد نیاز است.

تذکر مهم

در صورت عبور  کمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد

تابناک تریبون

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *