چشم روشنی به ۵ قلوها+این پرونده بسته شد

سلام و خداقوت

*با موافقت خانواده نام و مشخصات ایشان اعلام می شود.

اقای مجتبی اصغری ۳۰ سال دارد و در سال ۱۳۹۱ ازدواج نموده و برای گذران زندگی در تاکسی تلفنی مشغول به کار بوده است.

در سال ۹۳ لطف خدا شامل حال این خانواده شده وصاحب فرزند می شوند پس از انجام معاینات اولیه متوجه می شوند که بچه ها پنج قلو هستند.

از همان موقع هزینه های زندگی ایشان به دلیل شرایط ویژه بارداری همسر به صورت سرسام آوری افزایش می یابد تا در تاریخ چهارم فروردین امسال به لطف خدا هر پنج فرزند سالم به دنیا می آیند؛ سه پسر به نامهای محمد محسن مسلم و دو دختر به نامهای زهرا و زینب.

۵

به علت اینکه پنج قلوها دو ماه زودتر از موعد به دنیا می ایند مدت یک ماه نیز در داخل دستگاه تحت نظر بوده اند.

پس از ترخیص بچه ها از بیمارستان مشکلات پدر و مادر خانواده هم شروع شده است.

در حال حاضر به دلیل نگهداری بسیار مشکل پنج قلو ها پدر مجبور شده که کار خود را رها کرده وبه همراه مادر به صورت ۲۴ ساعته از بچه ها مواظبت نماید.

از طرفی پدر مستاجر است با دو  میلیون تومان پول پیش وماهیانه ۳۰۰هزار تومان کرایه که البته صاحبخانه هم دیگر قصد تمدید قرارداد منزل را ندارد که اگر هم قصد تمدید داشت پدر پنج قلو ها قادر به پرداخت اجاره با این همه هزینه کمرشکن روزانه بچه ها نبود.

به بیکاری پدر اجاره ماهیانه منزل مسکونی وهمچنین کم بودن پول پیش مسکن وهزینه شیر خشک بچه ها لباس وپوشک وسایل بهداشتی هزینه پزشکی وبسیاری از هزینه های غیرقابل پیش بینی که این پدر با داشتن پنج نوزاد با آن دست به گریبان می باشد را باید اضافه کرد.

شاید تعریف ماجرای تولد این پنج قلوها وقتی که پدر ومادر تا لحظه تولد فکر می کردند بچه ها چهار قلو هستند واز اتاق زایمان پنج نوزاد را تحویل پدر می دهند  ویا دیدنشان برای خیلی ها جالب وشیرین باشد ولی کمر پدر بچه ها در زیر بار هزینه های سنگین ونگهداری بسیار سخت ازپنج نوزاد که هر کدام شرایط خاص خود را دارند خم شده است

در حال حاضر مهمترین مشکل پدر تهیه مسکن وسرپناه مناسب با تعداد نفراتشان است که با توجه به وضعیت فعلی قیمت مسکن خرید ویا رهن برایشان غیر ممکن شده است .

ضمایم:

۱-این خانواده ساکن شهر قم می باشند.

۲-بهزیستی در چند مورد به ایشان کمک کرده: الف) ۴۰ میلیون ریال کمک نقدی در بدو تولد ب) اهدای ماهانه تعدادی شیرخشک که به دلیل ناسازگاری بچه ها با این شیرخشک ها آنها را با نوع دیگری تعویض و مبلغ قابل توجهی پرداخت نماید. ج) بعد از پیگیری خیریه همت، بهزیستی اعلام کرده که در هنگام تهیه(خرید یا رهن) مسکن ۱۰۰ میلیون ریال به این خانواده به صورت امانی تحویل خواهد شد.

۲-کمیته امداد پذیرفته است که تا یک سال ماهیانه ۲ میلیون ریال به این خانواده کمک کند.

۳-تعدادی از خیرین برای مسکن ایشان ۸۰ میلیون ریال جمع آوری کرده اند.

تذکر مهم

این پرونده تا پایان تیرماه باز خواهد بود تا هر میزان کمک جمع آوری شود صرف تهیه(خرید یا رهن) مسکن مناسب ایشان گردد.

لطفا این فراحوان را برای هرکه می شناسید بفرستید

الف

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *