فراخوان ویژه/تهیه یک بسته قرص+این پرونده بسته شد

سلام و خداقوت

این فراخوان برای هزینه درمان سنگین یک پدر ۳۰ ساله است.

آقای م.چ ۳۰ ساله دارای یک فرزند ۶ ماهه است.

ایشان از دوسال پیش تاکنون دچار بیماری هپاتیتC شده اند که علیرغم پیگیریهای جدی از جمله یک دوره شیمی درمانی سه ماهه ومصرف انواع داروها مدت چند ماهی می شود که دچار سیروز کبدی نیز شده اند.

لازم به ذکر است که وجود بیماری هپاتیت سی در بدن مانع از پیوند کبد می گردد البته اسم ایشان در لیست پیوند کبد بیمارستان نمازی شیراز نیز ثیت شده است ولی ابتدا باید ریشه بیماری مهلک وکشنده هپاتیت در بدن ایشان خشکانده شود که متاسفانه تا به حال با داروهای فعلی چنین چیزی اتفاق نیوفتاده است.

اما هنوز یک راه امید برای ایشان باقی مانده وآن هم استفاده از نوعی قرص جدید به نام هاروونی محصول کشور امریکا(Harvoni(lediapas vir sofosb uvir)tabn=28 13T ) است که به شدت نیز کمیاب است واز طرفی بسیارگران.

برای ریشه کن کردن بیماری بایستی حداقل ۹۰ قرص به صورت روزانه مصرف شود که چیزی در حدود نود میلیون تومان که به صورت نقدی باید به شرکت دارویی شفایاب که وظیفه تهیه داروهای نایاب واورژانسی در ایران را به عهده دارد پرداخت گردد.

تهیه چنین پولی برای این اقا با شرایط فعلی غیر ممکن می باشد واز طرفی با توجه به پیشرفت سریع بیماری پزشک معالج تاکید کرده که در صورت عدم استفاده این دارو فقط سه یا حداکثر ۶ ماه فرصت زندگی برای ایشان باقی می ماند.

به لطف دوستان وخیرین مبلغ ۳۰ میلیون تومان جهت خرید یک بسته از این قرصها تهیه شده و تا بحال ۲۶ عدد مصرف شده که همین  تعداد هم تاثیر بسزایی در روند درمانی ایشان داشته وامید به زندگی را براخود وخانواده چند برابر کرده است.

با توجه به باقی ماندن فقط ۴ عدد قرص برای روزهای آینده وتاکید پزشک معالج مبنی بر عدم فاصله بین مصرف مابقی قرصها حتی برای یک روز جهت خرید یک بسته دیگر مبلغی معادل ۳۱۹ میلیون و ۹۰۵ هزار ریال نیاز می باشد تا بتوان ریشه این بیماری را خشکاند و امید را به خانواده کوچک سه نفره ایشان برگردانیم.

در حال حاضر به علت بیماری بیکار و مستاجر با کرایه ماهی ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

تذکر مهم

در صورت عبور  کمکها از سقف مورد نیاز موارد بعدی خواهد شد

عصر ایران

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *