شاید برای شما اتفاق بیفتد+این پرونده بسته شد

سلام و خداقوت

این یک فراخوان ویژه است.

ا.ش در یک سالگی(۱۳/۱۲/۹۱) متاسفانه از بالکن طبقه سوم ساختمان محل سکونت سقوط کرده است.

پدرش در آن زمان کارگر بوده و بعلت نداشتن پس انداز تصمیم می گیرد برای تامین هزینه های درمان کودک ودیعه مسکن شان را که تنها سرمایه شان بود با تخلیه منزل استیجاری و سکونت موقت در منزل پدر و خواهرش تامین کند.

فرزند یکساله بیش از سه ماه در بیمارستان بستری می شود وبا پایان ۴۲ روز کما، با جراحی از خطر مرگ در امان می ماند.

پس از آن فیزیوتراپی و اقدامات درمانی تکمیلی برای کودک انجام می شود.(عمده مبلغ ودیعه (حدود ۱۳ میلیون) صرف رسیدگی به کودک می شود)

این روزها در زیرزمین خانه ای قدیمی نمناک و فاقد نور طبیعی واقع در بافتی قدیمی از یکی از شهرکهای ورامین زندگی می کنند.

پس از مدتی در تغییرات شرکت های پیمانی شهرداری جزو نیروهای تعدیل شده قرار گرفتند و در این شرایط کار خود را نیز از دست دادند. در طول این مدت به قول خود پدر همه کار به غیر ازدزدی انجام داده اند تا از پس اجاره خانه و اندکی از هزینه های درمانی و تغذیه خانواده و … برآیند؛ دستفروشی در مترو، بلال فروشی، نظافت منازل و…. .

از سه ماه پیش تاکنون دوباره شرکت فوق با شهرداری قرارداد بسته و کارفرما بدلیل اطلاع از مشکلات ایشان را نیز دوباره دعوت بکار کرده است.

بعد از مشکلی که برای این خانواده اتفاق افتاد و بواسطه آن ودیعه مسکن شان هزینه درمان کودک و نابسامانی های دوره مذکور شد، یکی از بستگان ۵ میلیون تومان بصورت قرض برای گرفتن مسکن مستقل برای ایشان فراهم کردند و پدر خانواده تاکنون ۱ میلیون آن را بازگردانده است و قرض دهنده بخاطر مشکلی که داشته اکنون طالب دریافت ۴میلیون باقی است.

در وضعیتی که موعد قرارداد اجاره مسکن سررسیده و بخاطر بیکاری در چندسال اخیر، آنچه حاصل شده تنها هزینه اجاره بها و دارو های فرزند بوده است،

اکنون خانواده در وضعیت روحی بسیار بدی بسرمی برند و فرزند اولشان نیز در پی افسردگی شدید پدر و مادر دچار افت جدی تحصیلی شده است.

با پیگیری از دوستان امینی که اشراف به منطقه فوق داشتند حداقل حدود ۱۵ میلیون برای اجاره منزل مسکونی درهمان منطقه مورد نیاز است.

همت کنید بتوانیم با جمع آوری ۱۴ میلیون تومان علاوه بر پرداخت بدهی ایشان اقدامی  برای تهیه یک مسکن درمنطقه ورامین معمول گردد.

تذکر مهم

در صورت عبورکمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد

مشرق نیوزتعامل نیوز جوان آنلاین عصر ایران

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *