فراخوانی برای کمک به چند یتیم+این پرونده بسته شد

سلام و خداقوت

این یک فراخوان ویژه است.

خانم ن. ن  ۲۱ سال دارد و ۹ سال است پدر و مادرخود را براثر تصادف از دست داده و یتیم است،

از آن زمان تا یکسال پیش، یعنی تا زمانیکه مادربزرگش زنده بود، تحت سرپرستی وی بود و اکنون بعد از فوت مادر بزرگ، خاله اش او را مهمان خانه خویش کرده و در کنار چهار فرزند یتیمش که پدرشان را ده سال قبل از دست داده اند او را نیز سرپرستی می کند.

ن. از ابتدای سال تا کنون دوبار مورد عمل جراحی برای برداشتن سنگ کیسه صفرا قرار گرفته است.

پس از آخرین جراحی و ترخیص در تاریخ  ۱۹مرداد، بلافاصله یک هفته بعد با درد شدید در شکم دوباره در بیمارستان  بستری شد. این بار اسکن ها وجود توده ای در شکم این دختر جوان را گزارش کرد که نیاز به جراحی فوری داشت تمام جراحان متخصص ایشان را بخاطر دشواری عمل به یک پزشک ارجاع دادند.

ابتدا بیمار بخاطر نداشتن هزینه جراحی بیمارستان را ترک کرد و در طول حدود یک ماه علی رغم مصرف مسکن، لحظه ای از درد آرام نداشت. بعد از مراجعه مجدد و رزرو نوبت عمل توسط پزشک معالج با همکاری شخص پزشک و مددکاری، بعد از عمل جراحی ۵ ساعته در روز عرفه، توده از میان چسبندگی میان معده و کبد و روده کوچک خارج شد.

نیاز اول) برای ترخیص از بیمارستان حدود ۸ میلیون تومان نیاز است.

خاله این دختر که سرپرستی ۴ یتیم دیگر را هم دارد از طریق کار نظافت در منازل به همراه دختر۱۸ساله اش  کسب روزی می کند.

متاسفانه از سال گذشته بخاطر مشکل در دیسک های ستون فقرات و آسم خانه نشین شده و دخترش نیز بخاطر آسم و عفونت شدید ریه توان چندانی برای کار ندارند.

پسر ۱۷ ساله او نیز با فروختن جوراب در خیابان حدود۳۰۰ هزارتومان درآمد دارد.

دختر کوچک نیز متاسفانه دچار عفونت لگن است و دوره نقاهت بیماری اش را طی می کند و به توصیه پزشک بخاطر شدت مشکل، نیاز به چکاپ مجدد دارد.

به گفته ایشان کل پس انداز این خانواده از پیش از سال جاری تا مردادماه و ماحصل تلاششان برای تغییر مسکن شان که در حال حاضر یک اتاق ۹ متری قدیمی در منطقه پاسگاه نعمت آباد است، مبلغ سه میلیون تومان بود که صرف درمان خانم ن.ن شده است.

ودیعه مسکن ندارند و ماهانه ۱۷۰ هزارتومان اجاره می پردازند.

بیماری های متعدد و مزمن و مشکل مسکن و نداشتن هزینه های بیماری، برای این خانواده رنج بسیاری را موجب شده است و چاره کار از دستشان برده است.

نیاز دوم)برای پاسخ به سایر نیازهای ضروری و فوری این خانواده از جمله مسکن و ارزاق و … امیدواریم بتوانیم حداقل ۶میلیون تومان جمع کنیم.

همت کنیم در نبود تصور هیچ چاره ای، امید را به این خانه برگردانیم و هزینه جراحی سنگین مهمان یتیم این خانه واندکی از مخارج بیماری دیگر اعضا و کمک  هزینه در موضوع مسکن این خانواده را فراهم نماییم.

تذکر مهم

در صورت عبورکمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد

انتخاب

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *