در سرمای زمستان، برای ساختن سرپناهی بشتابید!

بسم الله الرحمن الرحیم

امام صادق(علیه السلام):
کسی که در بر آوردن حاجت مسلمانی قدم بردارد و به نصیحت و خیرخواهی او پردازد خداوند در مقابل هرقدمی برای او حسنه ای نویسد و گناهی از وی محو نماید، چه حاجت او برآورده شود یا نشود.

********

با سلام خدمت خیریه همت
اینجانب بتول … مادر خانواده ای هستم که پدر خانواده کارگر فصلی ساختمانی بوده و دارای دو فرزند(‌پسر : اول دبیرستان- دختر:‌اول راهنمایی) دارم و به علت نداشتن توان مالی در پرداخت کرایه خانه 40 روز است در کنار منزل قبلی چادر زده ایم و در این سرمای طاقت فرسا روزگار می گذرانیم.

ما ساکن پاکدشت منطقه قشلاق هستیم. در این مدت نمایندگان فرمانداری، شهرداری و کمیته امداد نیز از وضعیت ما بازدید کرده اند اما متاسفانه همچنان در چادر هستیم.

جلیل …. همسرم هم از بیماری مشکوکی رنج می برد که همواره سردرد دارد و زیاد سرما میخورد و توان کار زیاد ندارد. پسرم یک هفته است بخاطر آبروی ریخته شده اش(‌به خاطر زندگی در چادر) حاضر به مدرسه رفتن نیست. در این 40 روز یکی از خیرین منطقه زمین 60 متری با کاربری کشاورزی را در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم سقفی را برای خود بسازیمء

در این مدت اوستا بناها و کارگران زیادی به ما قول کارکردن صلواتی را داده اند و اگر ما را یک و نیم میلیون تومان در تهیه مصالح کمک کنید می توانیم تا قبل از شروع زمستان خانه ای برای خودمان بسازیم.

*************

این نامه یک خانواده نیازمند بود که از طریق رابط محترم به خیریه واصل شد و پس از بررسی های انجام شده صحت آن مورد تایید قرار گرفت. امید است که با همت شما دوستان عزیز و بزرگوار در آستانه ماه محرم، کار خیر دیگری رقم بخورد.

همچنین اگر کسی مایل است به جای تامین مالی، در تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز مشارکت کند،  بر اساس برآورد انجام شده مصالح زیر مورد نیاز است:‌

2 تا ده تن آجر- 1 ده تن ماسه- 50 پاکت سیمان- 50 تا پاکت گچ- 4 تا تیرآهن(با لطف یکی از دوستان تامین شد)- 40 متر ایزوگام

یاعلی
************
شیوه واریز کمکها

شماره حساب:008-2396820-010

شماره کارت:8002-3504-9910-6037

IR94 0170 0000 0010 2396 8200 08:شماره شبا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *