گزارش عملکرد – 25

بسم الله الرحمن الرحیمامام صادق(علیه السلام) می فرمایند :

هر مؤمنی که گرفتاری مومن تنگدستی را رفع کند، خداوند حوائج او را در دنیا و آخرت برآورده می سازد.

اصول کافی، ج2، ص200.

با سلام به همه

یکی از دوستان بسیار عزیز من چندی قبل موضوعی را درخصوص یک خانواده محروم مطرح کرد. از ایشان خواستم بعد از تحقیقات نتیجه را برای استحضار اعضای خیریه همت اعلام کنم.

مضمون گزارش برادر عزیزمان که ارسال شده چنین است:

سلام آقا مهدی

این اطلاعات توسط من و یکی از دوستان که در ملاقات حضوری با این خانواده در محل زندگی شان استخراج شده به حضور ارسال می گردد.

این خانواده 5 نفر هستند. پدر ، مادر و 3 فرزند پسر حدود 10-12 ساله

پدر: با وجود سن و سال زیاد و از کارافتادگی نسبی یکی از دستها با چرخ دستی، ضایعات پلاستیکی جمع آوری کرده و از  این راه امرار معاش می کند.

مادر: به دلیل آسم و عدم توانایی کار با مواد نظافتی در صورت وجود کار، دکمه دوزی و منجوق دوزی می کند.

محل زندگی این خانواده آبرودار که در منطقه وصفنار محدوده فلاح شهر تهران زندگی می کنند، اتاقی است که از یک خانه اجاره ای و با پرداخت ماهیانه حدود 150 هزار تومان اجاره کرده اند.

مشکل امروز:

مهمترین اولویت این خانواده نسخه های دارویی مادر خانواده و عقب افتادن چند ماه اجاره اتاق محل زندگی آنهاست که بر اساس پیگیری، ششصد هزارتومان برآورد شد.

گزارش عملکرد:

گزارش ایشان چند روز قبل به دست ما رسید که بنا به فوریت در همان زمان و از محل کمک های عمومی خیریه همت مبلغ ششصد هزار تومان برای حل مشکلات اضطراری این خانواده تخصیص یافت و به رابط محترم تحویل شد و مقرر شد مستقیم توسط رابط محترم در همان اولویتهای مذکور هزینه گردد.

الحمدلله

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *