گزارش عملکرد/90-92

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

با سلام و احترام

گزارش برخی اقدامات انجام شده، جهت استحضار دوستان منتشر می شود:

90- مبلغ 530 هزار تومان کمک هزینه خرید 30 عدد آمپول که مصرف 60 روز‬ بیمار نیازمندی است، از محل کمکهای عمومی خیریه اهدا شد.

91-مطلع شدیم خانواده ای شامل پدر، مادر و 2 فرزندشان در یکی از روستاهای رودبار گیلان دچار مشکلات معیشتی فراوان شده اند. پدر خانواده که قبلا کشاورز روزمزد بوده که به دلیل کهولت سن، زمین گیر شده است. تک پسر خانواده که در کلاس اول راهنمایی تحصیل می کرده برای کمک به خانواده ترک تحصیل کرده و در مغازه مکانیکی به پادویی مشغول شده است. دختر خانواده هم بیش از یکسال است که عقد کرده اما به دلیل عدم توانایی در تامین جهیزیه نتوانسته است به خانه بخت برود. با توجه به مشکلات فراوان این خانواده- علاوه بر تهیه و اهدای جهیزیه برای دخترخانم این خانواده در فرصت مقرر-‌ مبلغ یک میلیون تومان بعنوان کمک فوری و اضطراری برای رفع برخی مشکلات این خانواده آبرودار از محل کمکهای عمومی خیریه اهدا شد.

92- خانمی به همراه مادر و پدر پیرش به همراه یک فرزند دو ساله در یک اتاق دوازده متری که وسایل خیلی ابتدایی برای زندگی دارد،‌زندگی می کند.  ایشان سال قبل از همسرش به خاطر اعتیادش طلاق گرفته است. فعلا بصورت پاره وقت در یک مرکز رادیولوژی با حقوقی نزدیک به ماهی 200 هزار تومان کار می کند. اجاره این اتاق 12 متری و اتاق زیر آن(‌که خانواده برادرشان در آن ساکن است) ماهیانه 350 هزار تومان + 2 میلیون تومان ودیعه ای است که البته مبلغ ودیعه متعلق به  برای برادرش هست و الان ایشان پولش رو می خواد. با توجه به بررسی چندماهه گذشته این خانواده و اثبات نیاز ایشان به کمک برای تامین سرپناه،‌ مبلغ 2 میلیون تومان که با کمک چند خیر عزیز تهیه گردیده بود،‌ از طریق خیریه همت به این خانواده اهدا شد.

یا علی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *