گزارش78-79

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

با سلام و خدا قوت

شب همگی بخیر

با توجه به پیگیری های مکرر 2 نفر از دوستان و رابطین محترم”همت”، دو مورد ذیل انجام شد که به استحضار دوستان و اعضای محترم خیریه می رسد:

78- خانواده ای آبرومند به دلیل ناتوانی و مشکلات عدیده مالی از پرداخت هشت ماه اجاره منزل محقر خود، ناتوان بوده اند که باعث می شود تا صاحب خانه حکم تخلیه برای آنان بگیرد. با توجه به تشخیص نیاز فوری این خانواده مبلغ هشتصد هزار تومان بعنوان کمک فوری و جهت بازپرداخت هشت ماه اجاره عقب افتاده از محل کمکهای عمومی موجود اهدا گردید.

79- خانواده ای در منزلی محقر در خیابان شهید نامجو(گرگان) زندگی میکرده اند. چندی پیش پدر خانواده مرحوم می شود. بعداز چندماه عقب افتاده اجاره منزل، صاحب خانه عذر آنها را می خواهد. با کمک چند خیر مبلغ 5 میلیون تومان جمع آوری شده است تا بتوانند خانه ای در همان حوالی اجاره کنند. با توجه به پیگیری و تشخیص نیاز این خانواده، مبلغ یک و نیم میلیون تومان به عنوان کمک ودیعه مسکن در اختیار مادر خانواده که سرپرست خانواده نیز هست و از طریق گاری دستی خود اقدام به دستفروشی می کند، قرار گرفت.

*گفتنی است هر 2 خانواده مورد اشاره دربالا تاکید کرده اند که در صورت تمکن مالی، مبالغ مذکور را به خیریه همت مسترد می کنند.

یا علی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *