گزارش عملکرد/۱۱۴-۱۱۶

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام به همه دوستان بزرگوارم

۱۱۴- مطلع شدیم خانمی به نام ع.ع. ش در زیرزمینی تاریک و نمدار در یکی از مناطق فقیرنشین تهران به اتفاق مادرِ پیر و مریض و یک فرزند ۱۶ ساله محصل زندگی میکند. ایشان دچار بینائی ضعیف و آرتروز کمر است و به همین دلیل جهت امرار معاش و هزینه مسکن و مسایل درمانی دچار مشکلات عدیده هستند. بر اساس پیگیری های بعمل آمده این خانواده مدت ۱۷ ماه است که اجاره مسکن ماهی صد هزار تومان خود را پرداخت نکرده اند و صاحب‌خانه آنها هم قصد بیرون نمودن آنها را دارد. ظاهرا پول پیش خانه این خانواده هم توسط فرد خیری تامین شده است . زندگی این خانواده به حدی ضعیف است که حتی یک یخچال جهت سردکردن آب سرد هم ندارند. با توجه به مشکلات عدیده این خانواده و به منظور کمک به رفع فوری برخی مشکلات این خانواده به ویژه تامین سرپناه حداقلی در همان منطقه، مبلغ یک و نیم میلیون تومان از طرف خیریه همت مشارکت گردید.

۱۱۵- برای کمک و رفع مشکلات فراوان و عدیده یکی از جانبازان سرفراز  ساکن تبریز که پس از پیگیری های فراوان نیاز ایشان محرز شد، مبلغ یک میلیون تومان همزمان با روز قمر بنی هاشم علیه السلام از طرف خیریه همت اهدا شد.

۱۱۶-مطلع شدیم نوزاد ۶ ماهه ای در بیمارستان مرکز طبی کودکان پشت بیمارستان امام خمینی در بخش خون ساختمان شماره ۱ بستری است. مادر این نوزاد کودک ۵ ساله دیگری هم دارد که متاسفانه پدر خانواده که دچار اعتیاد شدید است بیش از پنج ماه است که خانه را ترک کرده است و این مادر و فرزندانش پیش مادربزرگشان زندگی می کنند. دلیل بستری شدن این نوزاد هم پایین بودن پلاکت خون و فتق و دل درد شدید است. پس از بررسی های اولیه مبلغ کمک مورد نیاز برای انجام جراحی این نوزاد به همراه هزینه های بستری و دارویی در بیمارستان،  300 هزار تومان اعلام شد. با اطلاع دوستان این مبلغ از طرف خیریه همت به این خانواده اهدا می گردد.

الحمدلله

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *