اهدای 2 جهیزیه به نام مبارک حضرت خدیجه سلام الله علیها

اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا زَوْجَهَ رَسُولِ اللَّهِ سَیِّدِ الْمُرْسَلینَ

اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اُمَّ فاطِمَهَ الزَّهْراءِ

اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اُمَّ الْأَئِمَّهِ الطَّاهِرینَ

اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اُمَّ المُؤْمِنینَ و الْمُؤْمِناتِ

سلام و خداقوت

درود بر همت والایتان!

دیروز بود که بر اساس برنامه زمان بندی تصمیم گرفتیم تا موردی را جهت تهیه جهیزیه معرفی کنیم. با توجه به نزدیکی ایام وفات جانگداز حضرت خدیجه سلام الله علیها تصمیم گرفتیم این جهیزیه را به نیت ایشان اهدا کنیم.

با لطف خدای بزرگ و همت شما عزیزان تا ظهر امروز مبلغی معادل تهیه 2 جهیزیه به ارزش 6 میلیون تومان جمع آوری شد لذا جهیزیه دوم را نیز به خانواده ای نیازمند که مدتهاست در صف انتظار دریافت جهیزیه بودند اهدا میکنیم و این لطف الهی را به پاس نام مقدس مادر مومنین و مومنات سپاسگزاری می کنیم.

162- مبلغ سه میلیون تومان برای اهدای جهیزیه به خانواده ای که شرح آنها منتشر شد، جمع آوری شد.

163-خانواده ای ساکن یکی روستاهای استان گیلان از مدتی قبل توسط یکی از رابطین به “همت” معرفی شد. سرپرست خانواده(ف.ج) حدود 15 سال است که دچار ناراحتی حرکتی شده و تقریبا زمین گیر شده است. امرار معاش آنها از طریق کشاورزی آن هم با تلاش مادر خانه رتق و فتق می شود. فرزند بزرگ ایشان دخترخانمی است که مدتهاست عقد کرده اما به دلیل ناتوانی مالی امکان تهیه جهیزیه برای آنها وجود ندارد. با توجه به بررسی های بعمل آمده، استحقاق این خانواده مسجل گردید لذا جهیزیه ای به ارزش سه میلیون تومان نیز به این خانواده آبرومند اهدا شد.

مجددا یادآور می شوم بنای ما این بود که به نیت حضرت خدیجه یک سری جهیزیه اهدا کنیم اما با توجه به استقبال گسترده عزیزان و کمکهای اهدایی، تصمیم گرفتیم 2 سری جهیزیه به نیت و نام بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه سلام الله علیها اهدا کنیم.

خدا ازهمگی قبول کند.

الحمدلله رب العالمین

برای رفع همه مشکلات و گرفتاری های نیازمندان صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد

و عجل فرجهم

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *