فراخوان تهیه جهیزیه ای برای نوعروسی نیازمند

سلام و خداقوت

خانم ف. ش. 6سال پیش از همسرش جدا می شود. ایشان بعد از جدایی سرپرستی 4 دخترشان را به عهده می گیرد. 2 نفر از دخترها ازدواج کردند در واقع زود ردشون کرده که از فلاکت نجات پیدا کنند.

اما متاسفانه همسر یکی از دخترها که 3 فرزند دارد اکنون به دلیل برخی مشکلات در زندان است. دختر دیگر هم با یک بچه زندگی می کند که البته آنها هم خانواده فوق العاده فقیری هستند.

بر اساس اظهارات رابط خیریه همت، این خانواده در زندگی مشقت باری زندگی می کنند آنچنان که کف اتاق حتی موکت نیست و تنها فرش آنها یک لباس کهنه است.

خانم. ش برای گذران زندگی و کسب درآمد با دخترانش در مترو دستفروشی می کنند. مختصر درآمد آنها هم به عنوان کمک خرج اجاره خانه به پدر این خانم که در حال حاضر با آنها زندگی می کنند، داده می شود.

بر اساس پیگیری بعمل آمده قرار بوده نیمه شعبان یکی از دخترها به نام س.ر که عقد کرده، مراسم مختصری بگیرند و به منزل خویش بروند اما نتوانستند کمترین وسیله ای برای آغاز زندگی فراهم کنند.

لازم به یادآوری است که دختر دیگر این خانواده هم عقد کرده و در انتظار تهیه جهیزیه ای مختصر برای رفتن به خانه بخت است.

امیدواریم دوستان همتی کنند تا بتوانیم جهیزیه مختصری تهیه کنیم تا این مادر از باری که بر روی دوش خود احساس می کند خلاص شود.

تذکر:

1- در صورت عدم دسترسی به بانک پاسارگاد و تا راه اندازی درگاه اینترنتی و در صورت تمایل میتوانید کمافی السابق کمکهای خود را به عابربانک ملی قبلی در اختیار خیریه اقدام نمایید.

6037-9914-4471-7825

2- در صورت عبور کمکهای اهدایی از سقف مورد نیاز، در موارد خیر بعدی صرف خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *