فراخوان تهیه جهیزیه+این پرونده بسته شد

فراخوان تهیه جهیزیه عروس آبرومند

 سلام و خداقوت

این فراخوان برای تهیه جهیزیه دختر خانواده‌ای نگارش شده که به علت مخارج درمانی فوق‌العاده سنگین سرطان دختر کوچکترشان زیر بار وام و قرض هستند.

سال ۸۹ هنگامی‌که به علت کاهش بینایی دختر کوچکترشان مورد معاینه قرار می‌گیرد، متوجه وجود تومور بزرگی بر غده هیپوفیز او می‌شوند، که دلیل تشنج‌های چندین ساله او نیز بوده است.

پس از نخستین عمل جراحی که تنها بخشی از تومور برداشته می‌شود، برای جلوگیری از رشد باقیمانده آن داروهای کمیاب و گران‌قیمتی تجویز می‌شود.

آمپول سندرستاتین لار (که در اواخر دوره مصرف ماهیانه دو عدد تجویز شده بود و در برهه‌ای از زمان قیمت هر کدام به ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده بود) و قرص‌های کاورگولین (که قیمت هر ۲۰ عدد تا ۴۰۰ هزار تومان هم بالا رفت) از آن جمله هستند که در کنار مشکل نایاب بودن آن‌ها، خانواده را متوجه هزینه بسیار زیادی کرد.

تا جایی که پدر خانواده حتی بسیاری از لوازم ضروری کار خود را فروخت. سرانجام با دو عمل جراحی موفقیت‌آمیز در سال گذشته خداوند سلامتی مجدد را به این دختر هدیه کرد.

دختر بزگتر خانواده پارسال عقد کرده اما به علت حاضر نبودن جهیزیه قرار شروع زندگی مشترک به تعویق افتاده است.

شغل داماد هم آزاد است و بدنبال این است که سرمایه اولیه و پس انداز خود را صرف اجاره مغازه ای کنند به همین دلیل احتمالا جشن عروسی برگزار نمی کنند.

خانواده‌ای آبرومند هستند . همین‌طور علی‌رغم مشکلات هر دو دختر تا مقطع لیسانس تحصیل کرده‌اند.

همت کنید

تذکر مهم

درصورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد

جهان نیوز عصر ایران راوی نیوز مشرق نیوز تعامل نیوزدکتر من

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *