دستگیری یک آبرومند زمین خورده+این پرونده بسته شد

سلام و خداقوت

عزاداری ها قبول

این فراخوان برای یک آبرومند زمین خورده است.

آقای سید.ا.ا حدود ۵۰ سال سن دارد.

در سال نود مبتلا به بیماری نادر پوستی به نام استونز جانسون می شود که بعد از چندسال با انجام هزینه های فراوان و سرسام آور و لطف الهی خدا به ایشان شفا عنایت می کند.

تا قبل از ابتلا به بیماری و مشکلات بعدی که برایشان پیش می آید شرکتی داشته و بدلیل ماهیت فعالیت اقتصادی شرکت به چندزبان روز دنیا هم مسلط هستند.

با این مشکلات از سال گذشته همسر ایشان نیز مبتلا به سرطان پیشرفته شده و هزینه های فوق العاده سنگینی را به خانواده تحمیل کرده است.

بیماری پدر و مادر باعث شده هرچه داشته اند خرج درمان کرده و اکنون با انبوهی از بدهی و متاسفانه فاقد مسکن حداقلی برای جمع بودن اعضای خانواده هستند به همین دلیل هریک از اعضای خانواده در منزل یکی از اقوام و اشنایان بطور موقت زندگی می کنند.

با توجه به وضعیت فوق العاده ایشان به ویژه اینکه زمانی دارای موقعیت مناسبی بوده و امروز به شدت در مضیقه هستند تصمیم داریم تا کمکی را د رحد توان خیریه همت به این خانواده انجام دهیم.

همچنین با توجه به اصرار این خانواده کمک همت به صورت تسهیلات قرض الحسنه به ایشان اعطا می شود تا پس از بهبودی بیماری ها و نیز بازگشت روال عادی زندگی به تدریج به “همت” جهت امور خیریه دیگر بازگردانده شود.

همت کنید

تذکر مهم

درصورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد

تعامل نیوزدکتر من شبستان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *