ساخت درمانگاه شهدای آتش نشان به پایان رسید

السلام علیک یا ابالحسن علی الهادی

سلام و خداقوت

همزمان با میلاد امام هادی علیه السلام به استحضار کرابران گرامی و فرهیخته می رساند وعدۀ خیریۀ همّت همزمان با ششمین سالگرد تأسیس عملیات ساخت مرکز امداد جاده ای روستای کَل کَش از توابع شهرستان گیلان‌‌ِغرب که قرار بود بعنوان نماد قهرمانی و ایثار شهدای آتش‌نشان احداث شود، پایان یافت.

آغاز پروژه

فراخوان جمع آوری مهربانی کاربران خیریه همّت برای ساخت این درمانگاه در روزهای نخست بهمن ۱۳۹۵ و در پی وقوع حادثه تلخ ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشانان قهرمان توسط خیریه همت اعلام شد که بدنبال این فراخوان ۸۰۰ میلیون ریال برای این طرح جمع‌آوری شد.

پس از تأمین اعتبار مورد نیاز عملیات ساخت این مجموعه، فرآیند طراحی، برنامه ریزی، نقشه کشی و اجرای عملیات ساخت آن از ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ آغاز شد.

پیگیری و اجرای عملیات ساخت این مرکز توسط مجمع خیرین سلامت کشور انجام شده و گزارش‌های نوبه‌ای از میزان پیشرفت این طرح در بازه های زمانی از سوی این مجمع ارایه و در وبگاه و کانال خیریه همت اطلاع‌رسانی شده است.

اکنون در روزهای شاد و خجسته عید غدیر و میلاد امام هادی علیه السلام و همزمان با سالگرد تاسیس خیریه همّت به استحضار کاربران گرامی می رساند که عملیات ساخت این واحد درمانی به پایان رسید.

مشخصات پروژه

ساختمان این بنا حدود ۱۰۰ متر مربع شامل ۳۰ متر فضای کار، دو اطاق ۹ متری، یک انبار ۹ متری، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام مناسب، ۷ متر فضای ورودی به ساختمان، ۶۳ مترمربع حیاط با دیوار به ارتفاع ۲.۲۰ متر و ۲ باب آشیانه آمبولانس به مساحت ۳۵ متر مربع با رعایت اصول و نکات فنی و آیین نامه ۲۸۰۰ است.

مقرر شده ظرف ۱۵ روز، از محل اعتبار مرکز فوریت‌های پزشکی نسبت به تجهیز این مرکز اقدام و تا جذب نیرو در ۳ ماه آینده، از نیروهای اورژانس شهرستان اسلام‌آبادِغرب بصورت شیفتی در محل حضور یابند و ارائه خدمت نمایند.

افتخار کاربران؛ آغاز راه نو

خیریه همت مفتخر است در خجسته میلاد امام علی النقی علیه السلام و همزمان با ششمین سالگرد تأسیس اعلام نماید که با همراهی رسانه‌ها و حمایت کاربران اولین تجربه موفق ملی خود را جهت ارج نهادن به مردم عزیز روستای کَل کَش و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای آتش نشان با افتتاح این مرکز درمانی برداشته و ان‌شاءالله این راه را با لطف خدا و همت مردم عزیز ادامه خواهد داد.

الحمدلله رب العالمین

هدیه به شهدای آتش نشان صلوات

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *