کمپین مشترک همت و #سیم_پی برای ماه رمضان

سلام و خداقوت

امسال برای تهیه بسته ارزاق ویژه نیازمندان در ماه رمضان با اپلیکیشین سیم پی کمپین مشترک تعریف کردیم.

برای آگاهی از جزئیات بیشتر و مشارکت به لینک زیر مراجعه کنید.

http://simpay.ir/hemmat

لطفا #رسانه_مهربانی باشید و این پیام را برای دوستان خود بفرستید.

برای مشارکت در این طرح و مدیریت بهتر خیریه همت؛ “فقط” از #سیم_پی استفاده فرمایید.

مشروح این اطلاعیه به شرح زیر است:

همت کنیم برای ارزاق نیازمندان در ماه رمضان

در آستانه میهمانی خدا و ماه مبارک رمضان هستیم و امید است بتوانیم در این ماه دل بعضی از بندگان خوب و نازنین خدا را شاد کنیم. افراد بسیاری هستند که نه از روی تن پروری و تن به کار ندادن بلکه به معنای واقعی کلمه محروم و مستمند هستند و توان تامین معاش خانواده خود را ندارند.

اگر لطف خدا شامل حالمان باشد می‌خواهیم در آستانه ماه مبارک رمضان برای این خانواده‌های نیازمند، بسته‌های ارزاق تهیه و در بین آنها توزیع کنیم. بدین منظور دست در دست خیریه همت جوانان که سابقه‌ای چندین ساله در انجام امور خیری چون تامین هزینه‌های درمانی بیماران، تامین مسکن خانواده‌های آسیب دیده، تهیه جهیزیه و … دارد، نهادیم تا با همت آنان و یاری شما عزیزان بتوانیم هزینه لازم برای تهیه بسته‌های ارزاق نیازمندان را تهیه و در این ماه مبارک به دست آنان برسانیم.

از همه‌ی شما همراهان عزیز و مهربان سیم پی که مایل به مشارکت در این اقدام الهی و زدودن غبار فقر از چهره نیازمندان بزرگوار هستید، تقاضا داریم علاوه بر حمایت از این کمپین، این پیام را با استفاده از گزینه معرفی به دوستان در پایین صفحه، به اطلاع آشنایان و دوستان خود رسانده و ما را در این مهم یاری نمایید.

توجه داشته باشید این فراخوان از امروز، ۹۷/۰۲/۰۲ به مدت ۲۰ روز برقرار است. طی این مدت شما می توانید با فشردن گزینه حمایت می‌کنم کمک های خود را از طریق وب سایت ما، سیم پی، به حساب خیریه همت واریز کنید.در صورت عبور کمک‌های اهدایی از سقف مورد نیاز، خیریه همت این مبلغ را به موارد خیر آتی خود اختصاص خواهد داد.

بیایید به یاری هم سفره آسمانی نیازمندان روزه دار را رنگین کنیم.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. از حمایت شما سپاسگزاریم.
    نام کمپین :بسته ارزاق ماه مبارک رمضان

    مبلغ اهدایی :۲۰۰,۰۰۰

    حامی :خیریه همت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *