همتی برای سرپناه!

بسم الله الرحمن الرحیم

امام صادق علیه السلام:

خداوند یار مؤمن است مادام که او یار و مددکار برادر خود باشد

میزان الحکمه/جلد اول

سلام به همه دوستان عزیز

خدا قوت

در روزهای اخیر بیشترین نگاه های کودکان این خانواده به آسمان دوخته شده بود و “همت” هایی متعالی را مسالت می کرد که چکاچک سوراخ های سقف خانه محقرشان را در زمان بارش رحمت الهی مرهمی باشد.مشخصات: …. متولد 1345- ساکن مرودشت (استان فارس) – با همسر و چهار فرزند

علت گرفتاری ها و بدهی ها : ناتوان از فعالیت کاری در یک سال گذشته به دلیل سرطان معده

منبع درآمد: فقط 80 هزار تومان بابت یک ماه کار زن خانواده در یک آموزشگاه …

شرح حال: قبل از شدت یافتن بیماری با کمک اقوام و آشنایان، سرپناهی را اختیار می کنند. سقف این منزل محقر قیرگونی و ایزوگام نیست و با بارش کوچکترین باران، مرتب چکه می کند.

این خانه فاقد انشعاب آب، برق و گاز است. آب و گاز مصرفی را تاکنون از طریق لوله ای از منزل همسایه تامین کرده اند و برق مصرفی را از شیوه غیرمتعارف و گرفتن سیمی از چراغ برق کوچه.

لوله کشی خانه برای استفاده از گاز طبیعی نیز انجام شده اما اجرت و بهای آن پرداخت نشده است. این جدا از هزینه نصب انشعاب گاز است.

هزینه درب خانه را نپرداخته اند، آهنگری محل تهدید کرده که در صورت پرداخت نشدن بدهی، در را پس خواهد گرفت و از ساختمان جدا خواهد کرد.

آدرس : استان فارس، مرودشت، خیابان شصت متری، کوچه شهید …. ، پلاک…

با برآورد مجموعه بدهی و نیاز خانواده بعلاوه حق انشعاب برق، آب و گاز، قصد داریم یک و نیم میلیون تومان که بخشی عمده ای از بدهی این خانواده است را جمع آوری و اهدا کنیم.

نکته: کمک ها به ایشان از طریق فردی مورد اعتماد به بدهکاران و نیز نمایندگی ایزوگام جهت پوشش سقف ساختمان پرداخت خواهد شد و گزارش آن به صندوق همت اعلام خواهد شد.

همت کنین!

*تذکر مهم*
درصورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز، صرف موارد خیر بعدی خواهد شد
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *