گزارش مهربانی/270-277

سلام و خداقوت به همه همتی ها!

گزارش مهربانی هایتان در هشت مورد جمعا به مبلغ 98میلیون ریال جهت استحضار منتشر می گردد:

270-برای کمک به خانواده عزیز و آبرومند که گزارش آنها قبلا منتشر شده بود، مبلغ پنجاه میلیون ریال جمع آوری شد. ان شاءالله این مبلغ جهت تامین مسکن مهر این خانواده محترم و همچنین کمک هزینه درمان ایشان صرف خواهد شد.

271-برای ساخت مسکن یک خانواده نیازمند در یکی از روستاهای اطراف ورامین مبلغ یک میلیون تومان جهت تهیه چندشاخه تیرآهن مورد نیاز ساخت این خانه اهدا شد. مابقی هزینه ساخت توسط خیرین دیگری پرداخت شده است.

272- برای تامین سرپناه یک خانواده آبرودار و نیازمند مبلغ یک و نیم میلیون تومان از محل کمکهای عمومی خیریه مشارکت شد.

273- مطلع شدیم که خانم ث. م، مادر یک خانواده آبرومند و نیازمند است. او چندی پیش به علت سکته مغزی در بخش نورولوژی بیمارستان شهدای تجریش بستری شد و به علت تشخیص وخامت حال جسمی از سوی متخصصان مغز و اعصاب، فوری مورد عمل جراحی قرار گرفت. همسر این خانم و دختر بزرگ وی، نابینا هستند و دختر کوچک او هم دچار معلولیت ذهنی است. ایشان برای ترخیص از بیمارستان، نیازمند سه میلیون تومان بود که ششصد هزار تومان آن از محل کمکهای عمومی خیریه همت تقبل شد. مابقیه هزینه ترخیص توسط سایر خیرین تامین شد.

274- برای انجام مراحل درمانی دختر خانم یتیم ساکن یکی از روستاهای اطراف شهرستان کاشان مبلغ پانصد هزار تومان اهدا شد.

275- مبلغ دویست هزار تومان به عنوان کمک هزینه درمان کودک4ساله معلول که پدر ایشان هم دچار ضایعه نخاعی است، مبلغ دویست هزار تومان از طرف خیریه همت هدیه شد.

276- برای انجام معالجات مربوط به بیماری های لثه و دندان یک خانم نیازمند، مبلغ دویست هزار تومان از طرف همت اهدا شد.

277- خانم مسنی که بواسطه حادثه ای پای ایشان شکسته و چند روزی در بیمارستان سینا بستری شده اند. هزینه های درمانی ایشان 800 هزارتومان شده که مجبور شده اند برای ترخیص از بیمارستان، این مبلغ را قرض و پرداخت نمایند و همچنان تا درمان کامل، نیاز به مساعدت مالی دارند. شوهر ایشان نیز کارگر ساده هستند که درآمد چندانی ندارند. از بهزیستی نیز ماهیانه 50 هزار تومان دریافت می کنند. به منظور پاسخ به بدهی درمانی ایشان مبلغ هشتصد هزارتومان از محل کمکهای عمومی خیریه اهدا شد.

الحمدلله رب العالمین

برای گره گشایی از همه نیازمندان صلوات

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *