فراخوان جراحی لگن بیمار نیازمند+این پرونده بسته شد

سلام و خداقوت

این فراخوان برای جراحی لگن بیمار ۳۷ ساله است.

ایشان به دلیل نقص مادرزادی لگن (تشکیل نشدن لگن چپ بدلیل دررفتگی مفصل ران)دچار معلولیت شده و تحت پوشش بهزیستی بوده و در حال حاضر با برادرش زندگی میکند.

در دوسالگی پدر و مادرش متارکه کردند و با پدر ونامادری زندگی کرد. بدلیل مشکلات متعدد ، معالجه ایشان به تاخیر افتاد و در ۱۵ سالگی یکبار تحت عمل جراحی قرار گرفت ولی متاسفانه بدلیل عدم تخصص دکتر جراح و روش اشتباه ، عمل ناموفق بود و مجددا بدلیل کوتاهی ۱۰ سانتیمتری پای چپ محتاج به استفاده از کفش خاصی که توسط هلال احمر ساخته شد گردید.

بعد از گذشت چند سال بدلیل مشکل درد کمر و لگن با معرفی آشنایان به دکتر نوروزی  مراجعه کرده و پزشک با اشاره به جراحی و پلاتین های نامناسبی که در عمل اول استفاده شده اعلام کردند ستون فقرات دچار انحراف شده و مفصل لگن راست هم بدلیل کوتاهی پای چپ دچار فرسایش شده است .

ایشان پیشنهاد معرفی بیمار به شورای عالی پزشکی و اعزام به خارج را دادند و خودشان اقدام به هماهنگی با مرکز مناسبی جهت انجام عمل در خارج از کشور کردند. ولی متاسفانه امکان اعزام به خارج و هماهنگی های پزشکی بوجود نیامد و هزینه اینکار نیز بالا بود.

مجددا پزشک معالج اعلام کرد که ایشان طرح درمانی جراحی مربوطه را اخذ کرده و با همکاری تیمی در یکی از بیمارستان های تهران حاضر به انجام عمل (شامل سه عمل جراحی متوالی که در پرونده ایشان ذکر شده) میباشند.

بیمارستان هزینه را ۲۵ میلیون تومان و مدت از کارافتادگی را حداقل سه ماه اعلام کرد.

با توجه به عدم تمکن مالی ایشان همت کنیم تا بتوانیم زمینه انجام درمان این بیمار را فراهم کنیم.

 

همت کنید

درصورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد

عصر ایران جهان نیوز تعامل نیوز دکتر من مشرق نیوز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *