مهربانی برای زنده ماندن دختر ۵ساله+این پرونده بسته شد

این فراخوان برای زنده ماندن دختر ۵ساله است.

این داستان دختری است که پنج بهار از زندگیش می گذرد ولی به اندازه صد سال درد ورنج کشیده است.

آ. فقط پنج ونیم سال دارد ولی تا بحال دو بار عمل جراحی قلب باز کرده که متاسفانه پس از عمل دوم دریچه پیوند زده شده قلب پس زده وباید برای بار سوم وآن هم هر چه سریعتر این عمل بسیار مشکل تکرار شود علاوه بر پیوند مجدد دریچه قلب یکی از بطنهای قلب نیز سوراخ بوده واز طرفی رگ خون رسانی به ریه با مشکل رو برو شده به همین خاطر این دختر ۵ساله  قادر به بازی وحرکات سریع نیست چون موجب تنگی نفس شدید وسیاه شدن صورت ولبها می گردد.

… بیماری مادر زادی تترالوژی فالوت به دنیا آمده که پس از یک سال ونیم اولین عمل جراحی قلب باز روی او انجام شده عمل دوم(تعویض دریچه قلب پی وی آر) را برای وقتی گذاشتند که کودک چند سالی بزرگتر شود تا مقاومت بدنی بیشتری داشته باشد سه سال بعد در چهار ونیم سالگی عمل دوم انجام شده که علیرغم تلاش پزشکان وبنا به دلالیلی با موفقیت چندانی رو برو نبوده وبه همین دلیل پس از یک سال دریچه قلب پیوند زده شده پس می زند وحالا آن فقط مدت کوتاهی فرصت دارد تا سالهای بیشتری از عمر خود را ببیند.

از طرفی پدر کارگر یک مغازه است با حقوق تقریبی یک میلیون تومان واجاره منزل ماهیانه ۴۷۰ هزار تومان به این مبلغ باید هزینه های پزشکی وداروهای گران ومتعدد …. را هم اضافه کرد هزینه های سنگین دو عمل قبلی وهمچنین عمل سومی که در پیش است دیگر هیچ توانی برای ادامه زندگی این پدر ومادر باقی نگذاشته.

به گفته پدرش هنوز آگهی فروش کلیه اش برای عمل دوم بر روی دیوار ها موجود است در حال حاضر هم قصد فروش تمامی اثاث منزل به قیمت سه ونیم میلیون تومان به سمساری را دارند تا شاید بخشی از هزینه سنگین عمل سوم تامین شود به هر حال فرصت زیادی برای این خانواده درد کشیده باقی نمانده وبنا به نظر پزشکان باید هر چه زودتر توسط یکی از بهترین متخصصان جراح قلب کودکان  وبنا به شرایط ویژه پیش آمده در یکی از بیمارستانهایی که قادر به انجام این عمل سنگین وحساس هستند تحت عمل جراحی قرار بگیردبا توجه به هماهنگی انجام شده با ریاست بیمارستان هزینه عمل با تخفیف حدود بیست میلیون تومان می باشد

این فرشته کوچولو آرزو داره جشن تولد ۶ سالگیش رو ببینه.

تذکر مهم

در صورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد

عصر ایران راوی نیوز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *